יום שלישי, 12 בפברואר 2013

החלפת ציפורים (ו-2 חובות קטנים...)

שלום!

מה שלומכן?

תודה רבה לכל מי שהגיבה ופירגנה על פוסט היומנים לתינוקות בבלוג ובפייסבוק- שימחתן אותי מאוד :)

כתבתי בכותרת שיש לי שני חובות. אז...

חוב ראשון...
נשאלתי כיצד הכנתי את הכריכה ליומן - אז ככה... ממש לא מסובך! עטפתי את המחברת עם הבד לאחר שמרחתי דבק על גבי כל הכריכה. השתמשתי בדבק הזה: (תתעלמו מכל שאר הכלים בתמונה... מה שחשוב הוא רק הדבק הצהוב...)


והידקתי טוב טוב עם מקל של ארטיק.
עטפתי גם את השוליים של המחברת ממש כמו שעוטפים ספר לבית ספר.
בצד הפנימי של הכריכה ראו את שאריות הבד העוטף, אז גזרתי קארדסטוק חלק במידה שהיא טיפה קטנה יותר מהכריכה והדבקתי במרכז (בחרתי בצבע וורוד שתואם לצבעי הבד).
כך זה נראה מבפנים כשהכל גמור:


מקווה שעזרתי. ואם לא - תשאלו שוב :)

ועוד חוב קטן... במיוחד לחתולי 8 - תמונה של לולה היפה בחתולים!!

בחיי שהתכוונתי לבחור תמונה.. אחת....
אבל איך אפשר לבחור??? אז קבלו אותה בשלל תנוחות :)
נכון מהממת?


לולי מנסה לטרוף את הלפטופ :)


לולי מתחבאת מהנאצים....
(אמא שלי לא אוהבת את הבדיחה הזאת... אבל אין מה לעשות, ככה קוראים לתמונה!)

 ואלו סתם תנוחות פינוק אופייניות....





ועכשיו לנושא המרכזי של הפוסט...
החלפת הציפורים!!!

בקומונת המפתח ליצירה התארגנה לה החלפה בנושא ציפורים/ינשופים. מייד נרשמתי כי אני אוהבת ציפורים ויש לי המון דפים של ציפורים .... אבל מה... ממש ממש שברתי את הראש מה להכין ולא הצלחתי! התחלתי להכין קופסא מטופלת אבל לא אהבתי את איך שהיא יצאה... התחלתי להכין פסלון עיסת נייר.. והבנתי שבחיים לא אסיים אותו בזמן...
הייתי אובדת עצות! לא רציתי לשלוח חלילה משהו שאני לא אוהבת ושלא יהיה מושקע מספיק... חרשתי את האינטרנט, הכנתי לוח השראה בפינטרסט... וכלום! נאדה... לא מצליחה ליצור שום דבר ראוי מספיק לאופקדין!
הנחתי שמרבית המשתתפות יכינו יצירה של תפירה, יש כל כך הרבה רעיונות נפלאים.. לו רק היית יודעת גם לתפור... (אגב, נרשמתי לסדנת תפירה למתחילות אצל קרן מפרפרים! אז יש תקווה?!....)

קיבלתי הארכה של עוד שבוע...
ואז - קמתי בבוקר יום שישי עם דגדוג מוכר באצבעות... ועם הפיג'מה התיישבתי מול שולחן העבודה שלי, צבעתי, מרחתי, הדבקתי, גזרתי, פישפשתי בין הדפים, ייבשתי, צילמתי, הוספתי.... והתאהבתי :)
התאהבתי שוב במוזה, ביצירה, בתחביב המופלא הזה!
אני מאוד מקווה שתמר תאהב את ההחלפה ותמצא אותה גם שימושית. אני יודעת שלא כולן אוהבות לקבל דברים שתולים על הקיר.. אבל לא מצאתי את "ההעדפות" של תמר והחלטתי לקחת סיכון... הקנווסים יצאו כל כך יפים לטעמי... באמת מקווה שהיא תתחבר ושהיא או ילדיה יאמצו אותם מיד לקיר שלהם :)

טוב, קישקשתי ובכלל לא הראיתי תמונות!
אז הנה ההחלפה שלי:

זוג קנווסים  - עם ציפורים כמובן:
את הקנווס צבעתי בצבע לבן קרם.
לאחר ייבושו הדבקתי את העצים, הציפורים, הפרחים.... הכל מנייר כמובן.
כמעט הכל מודבק בדבק תלת מימד שיוצר נפח ועניין בתמונה.




בנפרד:




תקריבים:







רביעיית מגנטים - ציפורים:
את הציפורים גזרתי מדף מדוגם והדבקתי על גבי מגנט של פרסומת.
את המגנט ציפיתי בוושי טייפ לפני ההדבקה של הציפור...
מרחתי למעלה מוד-פאדג' והדבקתי עין שחורה.






כרטיס ברכה:




ותמונה קבוצתית....


עטפתי הכל בנייר חום והוספתי ציפור (על טהרת הוושי טייפ כמובן...) כדי שהמקבלת מיד תוכל לנחש מה מסתתר בתוך החבילה :)





מקווה שההחלפה התקבלה בשמחה...

להתראות ביצירה הבאה....
אוטוטו החלפה פורימית.... :)

ביי,
סתיו





9 תגובות:

  1. כל מה שנותר לי עכשיו הוא ללטף יום אחד את הבובה הזו! איזו מתיקות!!!!
    עכשיו אני הולכת לראות את שאר הפוסט...

    השבמחק
  2. וואוו!! איזו החלפה משגעת!! הקנבסים ממש מושלמים בעיני!
    אני בטוחה שתמר נהנתה ממהחלפה מאד!!
    אה, והאריזה הורסת!!
    את כשרונית משו משו...

    השבמחק
  3. הקנווסים מתוקים לאללה!!
    אהבתי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, ממך זו מחמאה גדולה, אני מאוד אוהבת את הסגנון והעיצובים שלך!

      מחק
  4. קנווסים מהממים. מאד נהנית לראות את העבודות שלך.
    עבודות נקיות ולא עמוסות אבל שנראות יפיפה

    אז כמו שהיינו אומרים פעם - קבלי ח.ח.

    השבמחק
  5. הקנוואסים מקסימים!
    אני פשוט תמיד מתלבטת אם לשלוח דברים כאלה כי זה סיכון שהצד השני לא יאהב / לא יהיה לו מה לעשות /לתלות את זה...
    כל הכבוד לך

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, מאוד חששתי, אבל לקחתי סיכון אחרי כל כך הרבה התלבטויות והתחלות של דברים אחרים שנכשלו.. מקווה שתמר באמת התחברה ושזה הצליח הפעם.
      תודה רבה על הפירגון :)

      מחק