יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

הפסלים שלי בעיסת נייר

היי,
שוב תודה לכולכן על המילים החמות והמחמאות והמון תודה ליעל מקונדסונים קטנים ועוד על פרגון ענק בבלוג השווה שלה!

הרשומה הנוכחית תתמקד בנייר... יצירה בנייר.... אבל לא סקראפ!!
היום אפרסם את עבודותי הצנועות בפיסול בעיסת נייר. אני לומדת אצל ענת אורפז בפרישמן כבר כמעט שנה.... עובדת בעיקר על פסל של גירפה שנראה כי לעולם לא יגמר.... אבל בין לבין הספקתי להכין עוד כמה פסלים מתוקים :)

אתחיל בפסל הראשון שלי שהכנתי לפני כמעט שנה, הכנתי לתומי-תום שלי פסל קטן של... רופא! כדי שיום אחד בעוד הרבה שנים..... ותורנויות.... ולילות..... הוא יוכל להציבו בראווה על מדף של כבוד בקליניקה הפרטית שלו (אמן!!).
קבלו אותו:




נכון חמוד?...

אני גם מאוד גאה בשלישיית החתולים שלי שסיימתי השבוע והם הובאו הביתה בחסות הגשם מכוסים במגבת...
קבלו את משפחת החתולים שלי!!! לגמרי האחים האבודים של לולי הקטנה...

בתמונה קבוצתית "ממעוף הציפור"-

ראש החבורה:


 תקריב על הראש המתוק שלו:


הזוג המאוהב!!!!




עוד תמונה קבוצתית לסיום!!!




תקריב על המפיות שהדבקתי על הזוג המאוהב שלי....

העבודה שנעשתה כאן היא מאוד בהשראת הסקראפ...
וכמו שנאמר "הכנת כרטיס ברכה על פסל מעיסת נייר!".
הכל ממפיות שנגזרו והורכבו במלאכת מחשבת ויצירה.... באמת כמו כרטיס ברכה :)





מה אתן אומרות???
מאוהבת בחתולים שלי :) :) :)

אני יוצאת היום לחופשת חנוכה - ללא ספר הדבר הכי טוב בעבודה שלי! אחרי שבוע קשה ומתיש... ועמוס.. וקשה ומתיש ועמוס..... :(
יש לי הרבה תכניות יצירה בשבוע וחצי האלו!! אז נתראה בקרוב ברשומות חדשות....

חג שמח ומלא סופגניות :)
סתיו

12 תגובות:

  1. ואוווו
    הפסלון רופא כל כך חמוד
    והחתולים גם
    היכן למדת לפסל בנייר?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      למדתי בסטודיו של ענת אורפז בתל אביב

      מחק
    2. ועכשיו את יוצרת לבד בבית או בחוג אצלה?
      ושאלה אחרונה...הציפוי הסופי - זה דאס? או אבקת עיסת נייר?

      מחק
    3. היי אני עדיים לומדת אצלה ויוצרת רק שם. אין שום ציפוי רק דבק טפטים.

      מחק
    4. טוב..אני יודעת שהבטחתי שזו שאלה אחרונה - אבל יש לי עוד אחת...
      מה "המתכון" של עיסת הנייר? זה נייר טואלט מים דבק פלסטי ודבק טפטים? באיזה יחס? או משהו אחר....
      והשכבה האחרונה - זה בעצם מריחה של דבק טפטים?

      מחק
    5. אני לא יודעת בדיוק את כל המתכון כי תמיד עוזרים לי בסטודיו... ;)
      אבל בגדול זה נייר טואלט (2 גלילים לשיעור), מים, בערך 2 כפות דבק טפטים ועוד 2-3 סיבובים של דבק פלסטי, עד שהתחושה ביד מרגישה מספיק טוב.
      אגב, דבק הטפטים הוא השכבה העליונה שבעזרתו מחליקים את העיסה כשמפסלים, אבל לאחר הייבוש צבעתי עם צבעי אקרילי אז בעצם זאת השכבה העליונה ביותר...
      מצאתי את זה פעם...אולי זה יעזור לך: http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=1697&messageid=91805788

      מחק
  2. מעלף!!!
    הכול כ"כ מקסים.
    כל הכבוד!

    השבמחק
  3. פשוט מקסימים.
    מאד אוהבת את העבודות שלך

    סיגל

    השבמחק
  4. איזה חמודים!!!!!
    הרופא מתוק וממשפחת החתולים נמסתי לגמרי...ברור לא?חחח
    כל הכבוד כישרון אחת!!!!

    השבמחק