יום שלישי, 14 במאי 2013

כרטיסים.... חדשים....

היי לכן,
בשבועות האחרונים יצא לי להכין כמה כרטיסים... איזה כיף זה כרטיסים! בא לי לעשות את זה כלללל היום :)

שנתחיל?...
הכרטיס הזה הוכן ליום הולדת והוכן כמובן בהשראתה של דפי ודף הפרפרים הממם שקניתי אצלה (כנראה אזל המלאי כי אני לא מוצאת קישור לחנות...)























הבסיס הוא קארדסטוק לבן, עליו הדבקתי דף מהקיט של זרעי קיץ שתמיד יוצא מושלם בכרטיסים, גזרתי פרפרים (כנפי פרפרים..) מדף מדוגם והדבקתי עם דבק תלת מימד. ציירתי עם עט שחור כמה תוספות, אותיות קטיפה אדומות ו.. מוכן!

איזה כייפי ואביבי הכרטיס הזה - אני מאוד מרוצה! וגם מתאים לאתגר של simon says stamps
Things With Wings

שיהיה לי בהצלחה... :)

תקריב....


הכרטיס הבא הוא שילוב של "אתגר לבן" בקומונה + חתונה של בן של חברה + שיטוט בפינטרסט.... שהוליד את הכרטיס הזה:



הסביב הוא קארדסטוק לבן מחוספס, כליו הדבקתי 4 חוטי שפאגט (זה מה שהיה לי בבית...) עם קשר בקצה שבולט החוצה מהכרטיס.
פינצ'צ'תי לבבות מדף לבן מנוקד (כדי שלא יבלע הלבן על הלבן..) והדבקתי על גבי החוט. שני לבבות פונצ'צ'ו מקארדסטוק אדום - ומסמלים את הזוג :)

עוד תמונה....

ותקריב...



ההשראה, כאמור, היא מהכרטיס הזה שמצאתי בפינטרסט.

עוד כרטיס! כרטיס שהכנתי לנטע האחיינית שלי שחגגה יומולדת.
רציתי להכין לה כרטיס עם המרכיבים הבאים: ורוד כמובן... זוהר כמובן... מנצנץ... שאפשר לגעת ולשחק בו..

אז הכנתי לה את הכרטיס הזה:



אופניים (חותמת והדבקה בדבק תלת מימד) + שבשבות שגזרתי מדף מדוגם ומנצנץ... את השבשבות חיברתי בעזרת סיכות מתפצלות שעושות סיבוב של 360 מעלות ואפשר לסבב את השבשבות...
היא התלהבה, אמא שלה (אחותי...) התלהבה יותר.. וסגרנו שבעוד 10 שנים בערך נרשה לה באמת לגעת ולשחק עם הכרטיס והשבשבות... :)

חג שבועות שמח, לבן, חגיגי וטעים!
זה החג האהוב עלי ואיזה כיף שהוא כבר כאן!

והנה גם תמונה חגיגית לסיום מחגיגת שבועות בבית הספר בו אני עובדת :)

 ביי,
סתיו

3 תגובות:

  1. וואו סתיו הרעיון לכרטיס עם השבשבות והאופניים מקורי ביותר! הכרטיס יצא ממש מיוחד...
    חג שמח:)

    השבמחק
  2. Fabulous, adorable cards but do love the butterfly one the best.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp challenge.

    luv
    Debby

    השבמחק
  3. סתיו, כל הכרטיסים ממש מהממים,
    ואכן יש סיבה טובה לרצות לעשות כרטיסים כל היום!

    השבמחק