יום שבת, 7 בדצמבר 2013

סריגה וסקראפ

היי לכן,
אני בהפוגה קלה מעיצוב הבית... 
והשבוע הגשמתי לי חלום קטן כשלמדתי סוף סוף לסרוג!
חברתי המוכשרת מירי לימדה אותי לסרוג סלסלה מחוטי טריקו ובסיומו של בוקר של כיף נוצרה לה באמת סלסלה!
(הסלסילה הכתומה שלי :) )



לאחר כמה ימים כבר התייצבתי לי בנחלת בנימין ורכשתי לי 3 צבעים של חוטי טריקו ומסרגה ויצאתי לי לדרך עצמאית (בתמיכה וירטואלית של מירי וסרטוני יוטיוב שונים..) לסריגת שטיח!

אז הנה הצצה למסע שהתחיל... ומתישהו אני מקווה שגם אחלוק איתכן את התוצר הסופי שינוח לו על רצפת חדר השינה שלנו (בכל זאת המטרה הסופית קשורה לעיצוב הבית.. הכנסתי את זה איכשהו!)



וכך זה נראה ממש נכון לרגע זה:




ועכשיו ליצירה סקראפרית שנדמה שכבר מזמן לא הייתה כאן...
הכנתי כרטיס ברכה לאתגר הראשון של הבלוג החדש: ידיים יוצרות - Scrappy Hands
האתגר הראשון הוא אתגר צבעים. מדובר בסקאלת צבעים שברגע הראשון ממש לא התחברתי אליה, אבל עם קצת מאמץ הצלחתי לעמוד באתגר שלה!
אלו הצבעים:



וזה הכרטיס שלי:




מסתמן לו שבוע חורפי, ותום במילואים... אז אני מריחה עוד הרבה עבודות יצירה וסריגה (חורף לא?)... איזה כיף!

תודה שביקרתן אצלי, אני מלאת הערכה לכל תגובה ולייק :)

שבוע טוב,
סתיו 

11 תגובות:

  1. עמדת באתגר בהצלחה גדולה!
    הכרטיס מקסים!

    והסריגה - לגמרי חורף!!
    כל הכבוד על ההספקים!

    השבמחק
  2. כרטיס מקסים אהבתי מאוד!!!
    וכייף לסרוג.... תהני!!

    תודה שהשתתפת באתגר שלנו!!

    השבמחק
  3. איזה יופי של סלסלה!
    גם יפה וגם שימושית.

    הכרטיס נהדר! אוהבת את הכפתורים הקטנים שהוספת.
    המשך שבת נעימה לך ♥

    tamika14

    השבמחק
  4. הכרטיס ממש ןמוד. ותהני מהסריגה. כייף בעיקר בחורף.

    השבמחק
  5. מהמם מהמם מהמם.
    לולי בטח תהנה מהשטיח!

    השבמחק
  6. הולכת להציץ באתגר הזה.... נראה כיפי :)
    יופי של שטיח (אין כמו להכין לבד דברים לבית) ויופי של כרטיס!!

    יפעת

    השבמחק
  7. בהצלחה בסריגת השטיח! בינתיים נראה מהמם....יש לך את הכשרון....אני בטוחה שהחתולה שלך גם תשמח לשטיח מעשה ידייך או לאיזה סוודר קטנטן:)
    והכרטים מקסים, אני אוהבת כל כרטיס שאת מכינה.
    לילך.

    השבמחק
  8. היי סתיו, יש לי שאלה על הלוח המחיק שהכנת לחדר העבודה שלך:
    מה גודל מסגרת העץ שבה השתמשת? כלומר הגובה והרוחב...
    תודה!
    לילך

    השבמחק
  9. מקסים - גם הסריגה וגם הסקראפ.
    אני בדיוק גם סרגתי סלסלה מחוטי טריקו
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2721946 וצירפתי גם קישור להדרכה בבלוג.
    יש לך קישור להדרכות של הסלסלה והשטיח?

    השבמחק
  10. סתיו , אני מקנאה במי שמכוונת ומגוונת את היצירתיות שלה (כמוך למשל) לתחומי יצירה שונים ומגוונים. שאפו.
    בעניין הכרטיס, אהבתי את השימוש המגוון של החומרים שהשתמשת בהם תוך שמירה על ניקיון ופשטות.

    השבמחק
  11. הכרטיס מקסים והסריגה החוטי טריקו - עשית לי חשק ללמוד!

    השבמחק