יום ראשון, 24 במאי 2015

מסגרות שמשדרגות

היי,
אז גם אני הייתי ביריד החלומות. כמו בכל שנה הצטיידתי בגלויות ובמסגרות "למקרה ש..." יהיה לי זמן לעשות איתן משהו.
הפעם החלטתי שהגיע הזמן! יש כבר אוסף מכובד שניתן לתלות אותו על הקיר.
לא יאומן כמה צבע ושמחה קיר המסגרות הזה מכניס לבית שלנו :)





אז מה זה מה?
מרבית המסגרות הן מאיקאה.
הגלויה השמאלית (ממוסגרת בכחול) היא פרח ריקמה של יעל יניב.
הגלויה עם החצבים (ממוסגרת באליפסה לבנה למעלה) היא של ענבל גיבור, והחצבים האלו כבר מלווים אותי זו הדירה השלישית... ובעצם כל החיים - כשקוראים לך סתיו :)
המסגרת התחתונה (ובתוכה גלויה עם בית - מתוך דף סקראפ שגזרתי....) היא של "פשוט ויפה".
והגלויה המושלמת של החתול (ממוסגרת בשחור משמאל) היא של פיקאסו (אין לי קישור לחיץ זמין...) שבצידה האחורי יש ברכה לחתונה שקיבלנו מחברה חובבת חתולים :)


המסגרת הימנית הצבעונית מימין היא מהדוכן המהמם של "פשוט ויפה".
הגלויה השמאלית (ממוסגרת בשחור) היא של What About (קניתי ביריד הקודם).
הגלויה עם הלב הרקום היא כמובן של יעל יניב האגדית.
הגלויה עם הכלב הצבעוני למטה היא מהדוכן של "Mishka" מהיריד הנוכחי.



ואם כבר מסגרות וגלויות אז הנה תזכורת לפריט הראשון שסידרתי עם כניסתנו לדירה החדשה בינואר. 
מדף משעמם בחדר המקלחת הפך לצבעוני ואהוב מיוחד בזכות הגלויה המושלמת של ענבל גיבור אהובתי המוכשרת.


כמה כיף להתחדש ולהשתדרג.
ביריד קניתי כמובן עוד מיליון דברים, בעיקר מתחום הסקראפ: שלל מדבקות מיעל יניב, פאנצ'ים מנתנאלה, חותמות מקסם שימושי...
הכל נראה ממש מושלם,  הולכת להיות תקופת יצירה פורה במיוחד!!! אז יאללה, אני נכנסת לחדר היצירה ונתראה בחורף :)

חג שבועות שמח!
סתיו

4 תגובות:

  1. מקסים !! יופי של קיר :)
    אהבתי את זה שהמסגרות והתמונות מציינות דברים שונים, תתחדשי!

    השבמחק
  2. מהמם.. ואני לא אחכה עד החורף 😉

    השבמחק
  3. מהמם.. ואני לא אחכה עד החורף 😉

    השבמחק