יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

אלבום תאילנד - חלק ב

היי,
כמו שהבטחתי, היום אפרסם את חלק ב' של אלבום ירח הדבש החלומי של דפני וזוהר.
אם פיספסתן את חלק א' - תוכלו להיכנס לכאן

שמחתי והתרגשתי מאוד לקרוא את התגובות המפרגנות שלכן לפוסט הקודם - שמחה מאוד שאהבתן!
כמה תשובות לשאלות שנשאלתי לגביהן לאחר הפרסום הראשון: האלבום כולל 18 דפים, הדפים המדוגמים הם מקיטים שונים שצברתי לאורך השנים, והאלבום עצמו נקנה ביד שנייה.
עבדתי על האלבום בערך חודשיים... כל סופ"ש כפולה אחת או שתיים...
ההתחלה הייתה הכי קשה, ואח"כ זה כבר "רץ".

אז הנה הן.. הכפולות הבאות:

כפולה שישית:

אוהבת את הדף הזה במיוחד, בזכות המשחק של רצף התמונות שבו:



מדבקות האותיות של יעל יניב, שהדבקתי עם מאטינג ונפח:

כפולה שביעית:





כפולה שמינית:

מדבקות הדגלונים של יעל יניב שהודבקו על גבי חוט אופים:



כפולה תשיעית:






דף אחרון:




לסיום אסכם ואומר שהעבודה על האלבום היתה לי ממש קשה.
לא, לא בגלל העיצוב (שגם היה מאתגר) - אלא כי זה מאוד לא פשוט להיות כל כך הרבה זמן מוקפת בתמונות המושלמות האלה, כל תמונה זה פשוט גן-עדן! התאילנד הזאת....... אוווו! 
תתארו לעצמכן אותי, יושבת בטרנינג בשבתות בבוקר, בחדר היצירה עם "נוף" של בניין אחר שנמצא מטר מהחלון שלי (צפוף פה בתל אביב...), התינוק של השכנים בוכה ברקע... לא מאוד רומנטי או שלו. וכל הזמן יש לי מול העיניים את נופש החלומות הזה. קשה, לא?
מזל שאני כזאת חברה מפרגנת ;)

אני אוהבת את התוצאה, מקווה שגם דפני וזוהר. 
אשמח לקבל מכן פידבק, זאת הפעם הראשונה שעיצבתי דפי אלבום גדולים, מה שלימד אותי שאני מעדיפה מיני אלבומים... מה אתן מעדיפות לעצב?

שבוע טוב,
סתיו

7 תגובות:

  1. סתיו הלוואי עלי חברות כמוך...

    השבמחק
  2. יופי של דפים! אני גם מעדיפה לעבוד על מיני, הדפים הגדולים גדולים לי מידי ואני תמיד מרגישה שאני צריכה "למלא"אותם,המון זמן לא הכנתי דפי 30*30 מהסיבה העיקרית שהם שוכבים באלבום ואף אחד לא רואה אותם

    השבמחק
  3. יצא מהמם! אני בהלם ממשך הזמן וכמות ההשקעה שהקדשת לכך...ומן הסתם מעדיפה לעצב מיני - גם מסיבה זו וגם כי בגודל הזה תמיד אפשר למצוא דפים וקישוטים מתאימים (לא אוהבת לעבוד עם סטאקים מוכנים - אוהבת לבחור לבד...)

    השבמחק
  4. עיצוב נפלא, בעיניי הוא "שקט ורגוע" ולא עמוס,וטוב שכך. יחד עם זאת מושקע מאד. יופי של התאמה בין הדפים, למרות שהם מקובצים מקיטים שונים. מתנה נהדרת לחברים!

    השבמחק
  5. מקסים!!!
    מאוד אהבתי. הכל :-)

    השבמחק
  6. מקסים! אני אוהבת ההתאמה בין הדפים (כרגיל) שלך, את ההתאמה של הצבעים לתמונות, את כל הקישוטים הקטנים, ואת הזמן והמחשבה שהשקעת! הכי אני אוהבת שהתמונות עדיין הן אלו שמושכות את העין. גם אני כמוך.. מיני אלבומים יפים יותר:)

    השבמחק