יום שני, 11 בינואר 2016

ברוך הבא נועם

היי,
מזמן לא הייתי כאן... והתגעגעתי!
למי שלא יודעת, הייתי עסוקה בחודשיים וחצי האחרונים ביצירה מסוג אחר...
נועם הקטן והמושלם שלנו הגיח לעולם וזאת הייתה סיבה מספיק טובה לזנוח קצת את הבלוג.
הקרדיט לתמונה המעולה הזאת כולו של נעה ישראלי, מתוך פיקניק האמהות שלנו בפארק.

חברות שרשרת היצירה הפתיעו והכינו לנועם חבילת לידה מושקעת בטירוף!!!
זאת הזדמנות בשבילי להראות לכן את החדר של נועם, שלא היה קל לעיצוב... ככה זה כשגרים בדירת 2.5 חדרים וחצי החדר הוא חדר היצירה שלי, ופתאם צריך לפנות חצי מהחצי לטובת יצירה מושלמת חדשה :)
אז כן, נועם והפאנצ'ים שלי חולקים חדר, באופן זמני - נראה מי יישבר ראשון...

זאת שידת ההחתלה שקיבלנו מבת דודה שלי, נצבעה בצבע שמנת (היתה ירקרקה במקור). ותודה לאבא שלי שצבע בזמן שאני חילקתי הוראות כל הדרך לשבוע 42...
השטיח הסרוג מחוטי טריקו זאת הסריגה הראשונה והאחרונה שלי, זוכרות?
על גבי הווילון (שמסתיר קיר שלם של חלונות של מרפסת שסגרו פעם) מתנוססת לה בגאווה שרשרת הדגלונים שקיבלנו מגלי :)

כאן יש ספריית עץ פשוטה שנצבעה בכחול (אבא....) ויש בה קופסאות אחסון מבד הכוכבים ההורס הזה (נקנו במיננה). ומעל הכוננית יש אותיות עומדות מנייר מהמם שנגה הכינה לנועם!

וכאן יש הצצה נוספת על נועמיקו....
ועל מה הוא שוכב?? על משטח הפעילות השווה שקיבל מליאת. אין דברים כאלה, נכון? ליאת את מלכה.


על המדף הזה התיישבו החברים של נועם, יש שם את הטילדה שאני (!!!) תפרתי, לידו יש את המפלצלול המפורסם של גלי, וכמובן את טולי - הבבושק(ה) הידוע Toola מבית היוצר של מיכל כספית, ואחרון חביב יושב לו שם הצב. הצב הסרוג שאני קיבלתי לפני הרבה שנים משלומית חברה שלי. 
והאותיות של נועם הן מתנה מרותם, חברה שלי מחוץ לעולם היצירה (אתן מאמינות שיש דבר כזה?).


הנה דוגמן הבית של Toola, וממש עכשיו כספית עורכת שם הגרלה שווה במיוחד, שווה הצצה:

נועמיקו קיבל עוד כמה מתנות שוות מהחברות המוכשרות של אמא שלו :)
נרתיק חיתולים תפור מבד מהמם, שהכינה יעל.
מפלצלול תפור מלבד הכינה גלי.
אלבום תמונות ענק עם כריכת בד רכה ונעימה שהכינה ענת מפיצקלה - שגם עורכת ממש עכשיו הגרלה סופר-שווה!
ואותיות הנייר התלת מימדיות המושלמות שנגה הכינה לנועם.


כיף גדול שיש לי כאלה חברות מוכשרות! זכיתי!
תודה רבה אהובות.

ואני?
אני לאט לאט חוזרת ליצירה. יש חישוק ריקמה שכמעט ומוכן, וגם השתתפתי בסדנה השבוע... מבטיחה לפרסם תוצרים בקרוב.
ועד שאשוב ללטף ולהריח דפים חדשים (הרי כולנו עושות את זה), אני אעשה את זה לנועם הקטן והקסום :)

שיהיה המשך שבוע טוב,
סתיו 

10 תגובות:

  1. באהבה רבה!
    ואין מתוק כמו הנועם הזה.
    :)

    השבמחק
  2. מזל טוב!!! בהחלט יצירה משובחת:)

    השבמחק
  3. מזל טוב סתיו! נועם מקסים ואכן כיף לך שיש לך חברות משקיעות ויצירתיות, התוצרים משגעים. ולאמא יש נועם יש טעם לא רק באלבומים וכו' אלא מעולה גם בעיצוב החדר!

    השבמחק
  4. סתיו שיהיה הרבה במזל,נועם פשוט מהמממםם! ואיזה יופי של מתנות קבלת! כל אחת יותר מהממת מהשנייה :)

    השבמחק
  5. הרבה מזל טוב ובהצלחה הלאה.

    השבמחק
  6. סתיו היקרה, המון המון מזל טוב! פשוט נסיך מהמם! תגדלי אותו בכיף ובנחת ותמשיכי ליצור.

    השבמחק
  7. מזל טוב!! היצירה הכי מוצלחת. בלי עוררין. תהני מגידולו.. ושתמצאי גם זמן ליצור :)

    השבמחק
  8. מזל טוב מתוקה! אכן פאר היצירה!
    אשרייך שזכית בכאלו חברות - מתנות מהממות ומלאות מחשבה :)

    השבמחק
  9. מזל טוב סתיו. נועם מהמם. המון נחת ושמחה (:

    השבמחק