יום שבת, 21 באוקטובר 2017

מיני אלבום עם "בית"

היי,
כבר הרבה זמן שאני מתכננת להגיע ליעל הקונדסונית הידועה למפגש יצירה נוסף, וללמוד להכין את האלבום עם החבק (הזה).
ובסוכות זה קרה! זה אושר גדול בשבילי לראות חברות ליצירה במפגשים האלו, ולנער את האבק מהטרימר ומהמספריים שלי....
הכנתי אלבום שמיועד לילדים, לא ברור עדיין לילדים של מי (שלי או של חברה), אז הוא עדיין ריק מתמונות ומכיתובים. גודל הדפים גדול מעט מגודל תמונה של 10X15, והחבק, הו החבק... המצאת המאה! תודה יעל על הזמן, האירוח והיצירתיות.

הנה תמונות של הפלא הזה:


והופה... מי יוצא מתוך ה"בית שלו"? מיני אלבום!


זה האלבום, נסגר ונפתח במגנט שמוסתר מצד ימין:












מעניין למה האלבום יהיה מיועד בסוף.... מי שיקבל אותו יזכה!

שיהיה שבוע טוב,
סתיו

5 תגובות:

  1. מפגשי יצירה. אוויי איזה כיף! חייבת אחד בדחיפות.המיני משגע והחבק באמת גאוני. שיחקת אותה!

    השבמחק
  2. מהממת את. יצא משגע. אין על המפגשים שלנו. מחכה למפגש הבא (:

    השבמחק
  3. בדיוק התחלתי להכין כזה (בעקבות הפוסט של הקונדסונית) לבת מצוה של הבת שלי... (חייבת הדרכה על הכריכה / שדרה...).
    יצא מקסים!

    השבמחק
  4. יצא משגע! באמת היה מפגש כיפי עם יעל האלופה :)

    השבמחק
  5. שלום, אני נירה אחרי שניהלתי מערכת יחסים עם אנדרסון במשך שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שאפשר כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, כל כך רציתי שהוא יחזור בגלל האהבה שיש לי אליו התחננתי בפניו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי לחברתי את הבעיה שלי והיא הציעה שאעדיף לפנות לגלגיית כישוף שתעזור לי להטיל כישוף להחזיר אותו אבל אני מהסוג שמעולם לא האמין בכישוף, לא הייתה לי ברירה מאשר לנסות את זה, אני שלח בדואר את גליל הכישוף, והוא אמר לי שאין שום בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור אלי לפני שלושה ימים, הוא הטיל את הכישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות השעה 16:00. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר היה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו, שהוא כל כך אוהב אותי. שמחתי כל כך והלכתי אליו וכך התחלנו לחיות יחד שוב בשמחה. מאז, הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיה בזוגיות, אעזור לאדם כזה על ידי הפנייתו לבעל הקסמים האמיתי והחזק היחיד שעזר לי בבעיה שלי. דוא"ל: babawalewiseman01@gmail.com תוכל לשלוח לו דוא"ל אם אתה זקוק לעזרתו במערכת היחסים שלך או בכל מקרה אחר.
    1) לחשי אהבה
    2) לחשי אהבה אבודים
    3) לחשי גירושין
    4) לחשי נישואין
    5) כישוף מחייב.
    6) לחשי פרידה
    7) לגרש מאהב עבר
    8.) אתה רוצה להתקדם במשרד שלך
    9) רוצה לספק את המאהב שלך
    10) תרפא לכל מחלה שאתה סובל ממנה
    צרו קשר עם האיש הנהדר הזה אם אתם נתקלים בבעיה כלשהי בפתרון בר-קיימא
    דרך babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp +2348136951551 Viber +2348136951551

    השבמחק