יום שני, 16 ביולי 2012

מחברת תכנון החתונה... שלנו!


היי,
הנה זה קורה! סוף סוף, אחרי החתונה... אחרי ירח הדבש... יש לי זמן לפרסם את פוסט מחברת תכנון החתונה שלנו!

יש לציין שהיא זכתה להמון התפעלות, במיוחד מאלו שלא מעולם הסקראפ ובחיים שלהם לא ראו דבר כזה... המחברת (ואיתה כל החוזים והטלפונים של אנשי המקצוע וכו') הייתה איתי כמובן גם בבוקר החתונה והצלם שלי שהסתובב סביבי מ- 8 (!) בבוקר (חתונת צהריים :) ) קלט אותה בזווית העין ותקתק לה בוק... (עדיין לא קיבלתי את התמונות מהחתונה - כך שכאן יפורסמו תמונות שאני צילמתי בשלבי ההכנה... אז לא לצפות לתמונות מקצועיות כן?...)

אבל לפני התמונות קודם כל הקדמה קטנה...
בתקופה  של ההכנות לחתונה (כולה כ-3 חודשים מרגע ההצעה ועד החופה...) כל הזמן אמרו לנו חברים "תהנו מהתהליך", "אל תשכחו שגם מהתהליך אפשר להנות"... וכו'.. אז אחרי שחשבתי קצת מהו אותו תהליך, ומתי בדיוק מגיע השלב שבו ממש נהנים ממנו, החלטתי להתחיל תהליך שאני בטוח אהנה ממנו! תהליך הכנת מחברת החתונה!

התחלתי בשיטוטים ליליים ארוכים ברשת כדי להבין מה כוללת מחברת שכזאת (אצל צרויה , לילך, רחלי ), אח"כ למדתי להכין מחברת מטופלת, בסוף הלכתי לחנות למכשירי כתיבה וקניתי מחברת גדולה ויפה בפני עצמה ולוותר לעצמי על עניין הכנת המחברת מא' ועד ת', מותר לי הנחות קטנות כי אני מתחילה... :)
המחברת אגב, פשוט מהממת וכאילו נולדה לתוך התפקיד הזה.
ואז ערכתי הזמנה מפנקת במיוחד מ"מסטיקים" של שלל דפים וקישוטים שמתאימים לפרוייקט ולאהבה :-)  רק בחירת החומרים גרמה לי להנאה מטורפת, וללא ספר הרגשתי שאני כבר "נהנית מהתהליך"!!

ואם חשבתי שלא יכול להיות כיף גדול מזה אז כמובן שעוד לא ידעתי איזה אושר יהיה להכין את הדפים! אני, שלעולם לא הכנתי דפים לאלבום אלא רק כרטיסים, קצת חששתי מהעניין אבל לא רק שהצלחתי לעמוד במשימה אלא שגם ממש התאהבתי ביצירת דפים ואני אפילו שוקלת להרחיב את תחביב הסקראפ מעבר לכרטיסים וממש להכין אלבום יום אחד!
בקיצור... היה כיף, יצאו כמה דפים מקסימים ואני ממש אוהבת את "התהליך" או מה שזה לא יהיה...

איך עשיתי את המחברת?
אז ככה,
1. כפי שאמרתי קניתי את המחברת מוכנה, הוספתי רק כותרת לכריכה.
2. הכנתי דפים על גבי קארדסטוקים בגודל הדף שיהיוו "חוצצים" לנושא המתאים והשארתי מספיק דפים ריקים בין חוצץ לחוצץ.
3. התלבטתי איך להכין מעטפות לכל מיני מסמכים חשובים כמו חוזה וקבלות... בסוף החלטתי לקנות מעטפה גדולה לבנה משרדית ופושטית, להדביק על גבי דף המחברת אבל כן להוסיף טאצ' משלי: פאנצ' לב עם רקע אדום מאחור (תמונה בסוף).

התוצאה לפניכן:

הכריכה והמחברת:
 

החוצצים השונים:
(את מרבית החוצצים צילמתי לפני שהדבקתי אותם למחברת)

1. ההצעה!
זה קרה באמסטדרדם...

תראו איך שחלקים מהדף (הציפור, בית הציפור) "עולים" על התמונה. עשיתי את זה באמצעות חיתוך עדין של הדף):




2. התאריך הנבחר:

3. בחירת המקום:
הדף הוא בעצם דף הלוגו של גן הארועים, הוא כל כך מתאר את המקום ואת האווירה שחיפשנו שהוא בדיוק התאים גם למחברת! המלבנים הם תוספות שלי מתוך כרטיסי הביקור של הצוות וכדומה...



4. ההזמנה!

וההזמנה עצמה כמובן:
אין דברים כאלה! תודה רבה לרננה קרופניק המאיירת המקסימה שלנו שהצליחה לקלוע בול למה שרצינו.
רצינו לשקף בהזמנה את אווירת החתונה בצהריים, בקיבוץ, פשוט ועדין. יצא בול! אפילו יש טרקטור בפינה הימנית למעלה (כמו של אבא שלי :) ) ואת לולה החתולה כולל הכתמים האפורים...

5. צילום:




6. מוסיקה:

החלק העליון הוא פאנצ' של תווים: 


7. החופה:



8. הכלה:



9. החתן:

10. טבעות:


11. אורחים!
הזמנו הרבה יותר אורחים ממה שדמיינו כשהחלטנו להתחתן... והיו הרבה יותר ילדים מכורח מציאות שישי בצהריים...




בין לבין היו גם מעטפות לחוזים, קבלות תשלום וכו'...:


ועוד קצת על הכנות החתונה...
מניפות
על מנת להקל טיפה על החום הכנו מבעוד מועד מניפות לכל אורח ואורחת.
מי שמכיר אותי יודע שכמעט תמיד יש לי מניפה בתיק.. בכל הצבעים, עם נקודות, פסים, חלקות, צבעוניות... אין כמו מניפה! ועכשיו עוד 400 אנשים יודעים את זה :)
מניפות בכתום ובלבן עם מדבקת פרפר קטנה שתזכיר למה התכנסנו כאן בכלל....





ואחרי כל זה.... איך אפשר בלי תמונת חתונה אחת לפחות?
אז קבלו אותנו!!



והצצה קטנה לירח הדבש... בכרתים :)





נתראה בעוד שמחות!
והזדמנויות ליצירה.. שזה בהחלט "שמחות".

איזה כיף היה... כיף להתחתן! מומלץ ביותר :)

ביי, ותודה שביקרתן אצלי 

סתיו

7 תגובות:

  1. מהמםםםםםם

    והמון המון מזל טוב

    השבמחק
  2. מזל טוב!
    המחברת ממש חמודה, באמת רואים שהיה לך כיף להכין אותה...

    השבמחק
  3. מקסים! והמון המון מזל טובים !!!

    השבמחק
  4. מזל טוב! רואים שנהנת- מאחלת לך עוד הרבה שמחות והזדמנויות ליצירה!

    השבמחק
  5. קולולולו...ועכשיו אני גם רואה כמה אתם יפים!!
    מחברת משגעת!

    השבמחק