יום שישי, 23 בנובמבר 2012

מחברת לתכנון החתונה של רותם!

היי,
כמו שכתבתי בפוסט הקודם... הכנתי במשך כמה שעות רצופות מחברת לתכנון חתונה לרותם, חברה שלי שהתארסה השבוע.
אז הנה זה קורה - רותם ושלמה מתחתנים :)
וכל מאורסת טרייה חייבת שתהיה לה מחברת חתונה ה-ו-ר-ס-ת !!!!

המחברת שהכנתי היא על בסיס מחברת קנויה עם כריכה קשיחה.
הדבקתי נייר על גבי הכריכה ומרחתי למעלה גם מוד-פאדג כדי שהמחברת תישמר ולא תהיה לרותם בעיה להתרוצץ איתה לכל מקום! את השידרה של המחברת (ככה קוראים לזה?) כיסיתי עם וושי טייפ ורוד.
 הוספתי קישוטים ואותיות....התחלתי להכין חוצצים ונכנסתי לשוונג....
והמחברת כבר התחילה לקבל צורה! צורה של חתונה!

חייבת להודות שהמחברת הזאת יצאה הרבה הרבה יותר יפה ושווה ממחברת החתונה שלי... עברה רק חצי שנה... איך זה יכול להיות?
אז ככה, יש לי רעיון למה! לפני חצי שנה - לא היה לי וושי!!! הגל של הוושי הגיע רק בקיץ האחרון ובחתונה שלי עוד לא היה וושי בכל מקום. זה לא פייר...
כדי להשקיט את המצפון שלי ספרתי כמה וושי יש לי! נכון לעכשיו יש לי ..... 30 גלילים שונים!
איזה כיף!

טוב, חפרתי ובכלל לא הראיתי תמונות - אז קבלו את (כמו שרותם אומרת) "אחת המחברות אם לא  ה!"

כריכה קדמית:
כאמור, הדף מודבק עם מוד פאדג למעלה, הצד (השידרה) היא וושי טייפ ורוד.



הכריכה האחורית:

החוצצים:
כל חוצץ הוא דף צהוב, שהמסגרת שלו עם וושי טייפ.
בכל חוצץ יש דגלון עם כיתוב (הדפסתי במדפסת וגזרתי) שמתאר את נושא החוצץ.

התאריך - 


המקום -

בחלק מהחוצצים הוספתי גם מעטפה - כדי לשמור בה חוזה, קבלות וכו....

כך זה נראה:


ובחזרה לחוצצים:
הקייטרינג - 



ההזמנה - 


צילום: 
(שלמה הוא צלם...)

המוסיקה:

הכלה!




החתן:


הטבעות:

החופה:

האורחים:


לא לשכוח:

וואו!

איזה כיף היה להכין את המחברת!

כמה מסקנות:
1. יחי הוושי טייפ! שמתן לב בכמה סוגים שונים השתמשתי?
2. מחברת קטנה נוחה יותר מאשר מחברת גדולה (עד היום טיפלתי רק במחברות גדולות).
3. התוספת של שאריות הסרטים על החוצצים - ממש מוסיפה!! תמיד ראיתי שאחרות עושות והחלטתי לנסות גם ויצא מגניייב ושמח!

תודה לכל מי שמבקרת אותי כאן, אם מתחשק לכן להגיב אל תתביישו.... כך אדע שהייתן כאן ושאני לא כותבת לעצמי.......

לילה טוב :)
סתיו

30 תגובות:

  1. רעיון מקסים וביצוע יפה (: אהבתי את העמוד של ההזמנה. וראיתי שתי אורחות חדשות בעמוד של הצילום (:

    השבמחק
  2. תודה יעל! אכן שתי אורחות חדשות בעמוד של הצילום, וגם צמחה לה גינה קטנה בעמוד של "המקום"!

    השבמחק
  3. אהבתי את המחברת, החוצצים מהממים- כל אחד מהם. בטוחה שהמחברת תשמש ללא הפסקה בעת ההכנות ואח"כ תשמש כמזכרת נהדרת.

    השבמחק
  4. אהבתי מאוד! איזה כייף לקבל מתנה כזו

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד! איזה כייף לקבל מתנה כזו

    השבמחק
  6. מחברת מדהימה
    אז המוד פודג - בעצם משמש כסוג של לקה?
    עוד לא השתמשתי בזה.....

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, בדיוק! סוג של לקה. הקפדתי למרוח על המחברת שכבה דקה יחסית כדי שלא יהיה קשיח מידי או יווצרו בועות :(
      פעם ראשונה שאני מורחת על מחברת ולא על קופסא... יצא ממש טוב!

      מחק
  7. רק שתדעי שאת מלכה! העבודות שלך משגעות!!

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. תודה רבה לכולכן!
    יכולה לעדכן שלפני כשעה המחברת הוענקה לאחר כבוד לרותם ולשלמה שהתלהבו בטירוף!!!! וכבר התחילו לכתוב בה במרץ בעודי מקשקשת בלי הפסקה עם טיפים של כלה טרייה... :)

    השבמחק
  10. היי סתיו,
    המחברת מגניבה ביותר! הכי אהבתי את החוצץ של האוכל...וההזמנה.
    זה עושה לי חשק להתחתן שוב ולהכין לעצמי מחברת לתכנון חתונה :)
    איפה קנית את מדבקות האותיות עם הגליטר? תודה...

    לילך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילך!
      את האותיות קניתי במאי ארט בסנטר, אבל עידכנו אותי שהן נמכרות גם אצל אושרת: www.littlestamper.com

      מחק
    2. סתיו - תודה על המענה:)

      מחק
  11. תודה לילך!
    האותיות נקנו לפני כחצי שנה במאי-ארט בסנטר. הן של היבואן: GURI LINERO 2009.
    לא חייבים להתחתן שוב, בטוח נוכל למצוא עוד סיבות מצויינות למחברות תכנון שונות וכייפיות :)

    השבמחק
  12. סתו יקרה
    ישבתי לי כאן ליד המחשב ,ואז התגלה הפלא המדהים
    אולי אתחתן שוב כדי שגם לי תכיני כזו מחברת
    דפנה

    השבמחק
    תשובות
    1. דפנה שלי! איזה כיף שאת כאן :)
      אל תדאגי, אולי לך זה כבר אבוד.. אבל אפשר לשמור בצד לתמרי... ;)

      דש לכולם...

      מחק
  13. סתיו המחברת שלך מדהימה! רואים איך השקעת בכל פרט ופרט. איזה כייף לחברה שלך!

    השבמחק
  14. איזה יופי של רעיון!

    השבמחק
  15. ווואווווווו!!! ממש אהבתי, איזו השקעה... נראה לגמרי כמו עבודה של בית דפוס או משהו!
    סחטיין - יש להם מזל שיש להם חברה כמוך!

    השבמחק
  16. ממש ממש ממש יפה!!! אני גם רוצה להכין לחברה שלי... יש לך את כל מה שכתבת במחשב בקובץ וורד? יש מצב שתשלחי לי? אני ממש אשמח אם זה אפשרי...

    השבמחק
  17. היי,לא יודעת אם את עוד פעילה :) אשמח לדעת איפה קונים את הוואשי טייפ... תודה!! ודרך אגב-מהמם יצא לך :)

    השבמחק
  18. סתיו היקרה,
    הוקסמתי!!
    נדמה לי שאזמין מאיביי עכשיו איזה 700 וושיטייפ :) ככה לכיף ולמסגר דברים (זה עוזר בארגון מחשבות ועושה חם בלב)

    בלוג נפלא ומעורר השראה
    תודה!
    סיון
    מחנכת ב'1 ;)

    השבמחק
  19. הי סתיו! שאלה קטנה...באיזה מוד פודג' בדיוק השתמשת )ראיתי כמה סוגים( ומה דרך העבודה הנכונה?
    תודה רבה

    השבמחק
  20. איזה רעיון מהמם! :) כל הכבוד!
    תרשי לי לפרגן לצוות הפקת חתונות בשם פלאנרז היצירתיים כמעט כמוך!

    השבמחק