יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

לוח עד - חלק א

היי,
בראש השנה שוטטתי לי ברשת בבלוגים של יצירה כמובן...
ונדלקתי לגמרי על רעיון של הכנת לוח עד!
הרגיש לי מתאים באווירת ראש השנה, שנה חדשה, התנסות ביצירה אחרת מכרטיסי ברכה...
אז הנה החלק הראשון: ספטמבר עד דצמבר, עכשיו אני בהפסקה קלה... אעדכן כשאמשיך ככמובן :)
אבל ראשית - קרדיטים: לוח העד שבבלוג "לגירף יש צוואר ארוך", ולוח העד של "אפייה יצירה ומה שבניהם" - לוחות דומים אבל שונים...

אז תודה,

ועכשיו להתחלת הלוח שלי!

בהתחלה הדפסתי על גבי דפים בצבע קרם את הלוחות עצמם לכל החודשים אותם הכנתי בWORD:





אח"כ גזרתי מלוח שנה ישן את שמות החודשים כדי  שאוכל להשתמש בהם במקום בכותרת שיצרתי בהתחלה בWORD...




והנה החודש הראשון - ספטמבר!!!
חודש בו חוגגים את ראש השנה, תחילת שנת הלימודים והעבודה בשבילי... (למרות שמתחילים כבר באוגוסט אבל בכל זאת...) ואת יום ההולדת שלי!





אוקטובר - תחילת הסתיו....



נובמבר באווירה דומה....




ואחרון חביב (לבינתיים...) דצמבר - בו חוגגים הרבה אהובים יום הולדת, והחשוב מכולם - תום שלי :) ויש גם חתולה... כי בדצמבר חל יום השנה לאימוץ של לולה שלנו!







זהו לעת עתה - מבטיחה להמשיך כשיהיה לי זמן!!!!

התכנון להמשך הוא:
1. לסיים את כל החודשים + לציין את האירועים החשובים בכל חודש...
2. להדביק את הדפים (די דקים) על גבי משהו קשיח יותר (בריסטול או  קארדסטוק קשיח יותר)
3. להכין שער מהמם!
4. לחשוב על דרך לכרוך את הכל.. טבעות מתכת או ספירלה?...

יש למישהי רעיונות וטיפים בשבילי? אשמח לשמוע!!

המשך יבוא :)
שנה טובה! סתיו 

3 תגובות:

  1. סתיו, יצא לך לוח עד מיוחד ומקסים...
    לדעתי כדאי לך לכרוך אותו ב-2 טבעות, זה יהיה יותר מיוחד מספירלה. ראיתי שמוכרים כאלו בחנויות יצירה רגילות, בשקיות קטנות.
    לילך

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לילך,
      סתיו עשתה לי חשק.. :)
      אם כורכים בטבעות אפשר גם לתלות? כמו לוח שנה רגיל עם ספירלה?
      סיון

      מחק
  2. זה פשוט משגע! במיוחד התמונה של לולה....
    אני מחכה להמשך... בטח הוא כבר קיים :)

    השבמחק