יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

כרטיסים ממוחזרים!!

היי,
כזכור מלפני מספר פוסטים... לקראת ראש השנה התלהבתי והכנתי מלא שנות טובות!
אהבתי מאוד את תהליך ההכנה וגם כמובן לחלק אותן לחברים ולמשפחה :)
נגמר לו החג ונשארו לי כמה שנות טובות לא מנוצלות. אפשר לחכות איתן לשנה הבאה.. אבל אני ארצה להכין חדשות עד אז כי זה כל כך כיף! אז מה נעשה?....
נשדרג ונמחזר וניצור כרטיסים חדשים ל"סטוק" באמצעות השנות טובות שלא חולקו!

כרטיס ראשון:

המקור - 






השדרוג - 

מה עשיתי?
הגודל: הכרטיס נגזר והוא חצי מגודלו המקורי
הפרח: פתחתי את הפתח והוצאתי את הסיכה המתפצלת, יישנתי בדיו כל אחד מהעיגולים ועיגלתי אותם קצת (ליפפתי כל עיגול על גבי עט ליציאת ההתעגלות)  וקיבצתי אותם שוב לצורת הפרח הקודמת.
הדבקתי במרכז ומיקמתי כפתור עם חוט ריקמה מושחל לתוכו.
את הפרח מיקמתי בקצה העליון של הכרטיס כשחלק ממנו בולט החוצה.
כיתוב: הוספתי כיתוב אחר שלא מזכיר בכלל את מטרתו המקורית של הכרטיס....


כרטיס שני:
המקור - 



השדרוג - 



מה עשיתי?
רק הוספתי כיתוב אחר במקום "שנה טובה" שקילפתי בזהירות.
הכיתוב קשור כמובן לדבורה שהסתבר לי שיש לה עוד פרשנויות מלבד דבש וראש השנה :)
גם המעטפה עברה שינוי:



כרטיס שלישי:
המקור - 














השדרוג - 

מה עשיתי?
רק הכיתוב שונה - במקום "שנה טובה" - "יום הולדת שמח" עם משחק המילים המשעשע.... (טוב נו, משעשע כנראה רק אותי...)


ואחרון חביב....

כרטיס רביעי:
המקור - 









השדרוג -

מה עשיתי?
רק הכיתוב שונה...

לא יאומן כמה אני נהנית מזה...
אפילו נהניתי להרוס כרטיסים שהכנתי ואהבתי, וליצור מהם גרסה משודרגת :)
אין רגע דל בממלכת הסקראפ!

חופש סוכות ארוך לפני - אני מאוד זקוקה לו, החודש האחרון בעבודה היה מתיש ביותר. מקווה ליצור עוד ועוד ולהמשיך ליהנות מכל רגע גם בשנה החדשה!

ביי,
סתיו

2 תגובות:

  1. נהדר! אני תמיד מעדיפה כיתצוב בעיברית אבל כאן אהבתי אפילו את האנגלית...
    גם המקור מקסימים וגם השיפוצים!

    השבמחק