יום שבת, 10 בנובמבר 2012

החלפת חומרים!

בפורום עיצוב אלבומים וכרטיסים של תפוז התארגנה בזכות פילוסופית קטנה החלפה מגניבה במיוחד של החלפת חומרים!
כל אחת התבקשה להכניס למעטפה 10 חומרים שונים ליצירה (עבור כרטיס או דף אלבום) כאשר 2 מחומרים הם עבודת יד.
אז עשיתי את זה ושלחתי לכתובת שקיבלתי (הלב מזהב) בצירוף כרטיס ברכה משלי.
רעיון ההחלפה היה שמקבלת המעטפה צריכה להכין כרטיס או דף מעוצב עם לפחות 7 מהחומרים שקיבלה! אתגר לא פשוט בכלל.....

גם אני קיבלתי מעטפה שכזאת מנטע המקסימה!
נטע שלחה לי מעטפה עם חומרים שונים ואז השביעה אותי שלא אפתח את המעטפה!! כי היא שולחת חדשה "כמו שצריך" לדבריה... ה"כמו שצריך" של נטע כלל קופסא מעוצבת, כרטיס מתוק עם שיר יפהפה, חומרים מתוקים שעטופים באהבה ועוד ועוד...
לא התאפקתי ופתחתי את שתי המעטפות :)
בשתיהן היו חומרים מעניינים שלא יצא לי להתנסות בהם בעיצוב כרטיסים - אבל לא עוד!
החלטתי ללכת עם זה עד הסוף והכנתי מכל מעטפת חומרים כרטיס משלה כדי לעמוד באתגר.
ההחלטה שלי הייתה לעצב כרטיסים לגמרי לגמרי שונים מהסגנון שאליו אני רגילה כי זה בדיוק הראש של ההחלפה הזאת - להיפתח לחומרים חדשים ולהתנסות בסגנונות שונים.

אז אחרי כל ההקדמה הארוכה.....
תמונות והסברים:

נתחיל במה שאני שלחתי:
החומרים ששלחתי (התבקשנו שלא להתאים בין החומרים כדי שהאתגר יהיה גדול יותר):
1. נייר חום עם פאנץ'-בורדר
2. שלושה חיתוכי קארדסטוק אדומים מאורכים - (אחד בצורת "מסרק", אחד צר עם עיגולים קטנים מחוברים, ואחד עבה עם פאנץ' בורדר עליון ותחתון)
3. 5 כפתורים (צהוב, כתום עם פרח, סגול, ירוק, כתום)
4. 3 חצאי פנינים
5. שלישיית כיתובים רומנטיים בנושא אהבה ואהבה בין אם לבת
6. 3 פרחי לבד (כתום, ירוק וורוד)
7. 2 שישיות של אבני חן (שחור ואדום)
8. פרח קרושה ורוד
9. פרח שהכנתי לבד מנייר
10. שרשרת דיגלונים שהכנתי לבד מוושי טייפ.


תקריב על מה שהכנתי לבד:


הפרח שהודבק עם דבק תלת מימד ויושן:



הכרטיס שצירפתי למקבלת:



את הכרטיס הכנתי מכרטיס ההשראה הזה שראיתי בפינטרסט. קצת הסתבכתי עם ההחתמה כי לא היה לי דיו מתאים - מסתבר שכדי להחתים על וושי טייפ צריך דיו סטאז-און ולא דיו "בצורת טיפה" שיש לי. (תודה לכל מי שנתנה לי את הטיפ!), אז ויתרתי על ההחתמה והכנתי במקום פרחים מפונצ'צ'ים.

אני מחכה כבר לגלות מה המקבלת שלי עשתה עם החומרים!!!!!!??????

ועכשיו לתוצרים שלי מהחומרים שקיבלתי מנטע 2X :

מעטפה ראשונה כללה את החומרים הבאים:
   1.      דף מדוגם (חום עם פרחים ופרפרים)
2.      קרטון ביצוע
3.      2 פרפרים מלבד
4.      3 כפתורים: ורוד, תכלת, לבן עם פרחים
5.      פס של עיגולים מלבד בצבעים אדום ולבן
6.      מדבקות בנושא גינה
7.      2 עיגולים גזורים מלבד: טורקיז וירוק
8.      אופניים
9.      סיכה
10.  2 פרחים מנייר: טורקיז וורוד
11.  5 קופונים של מכונת מזל/משחקי וידאו    (רעיון מקסים!!)
12.  חץ מנייר בצבע חום ונקודות


כשכתבתי קודם שאלו חומרים שלעולם לא חשבתי בכלל להשתמש בהם בכרטיס התכוונתי לזה! לבד? קופוני משחק?... אבל הצלחתי!!!!
להלן התוצר מ-7 מהחומרים שבחרתי להשתמש בהם ממה שקיבלתי:


1.      דף מדוגם חום ופרפרים – גזרתי ממנו 8 עיגולים עם פאנץ' עיגול והדבקתי בתלת מימד.
2.      כפתור ורוד
3.      פרח נייר טורקיז
4.      2 עיגולי הלבד
5.      אופניים
6.      2 קופונים – גזרתי את השוליים והשתמשתי בהם כמאטינג לכיתוב (בין הקופון לאותיות הדבקתי וושי טייפ ירוק)
7.      חץ מנייר – מיקמתי אותו מתחת לעיגול הלבד ומתחת לעיגול הנייר המדוגם (רואים רק פס ממנו ולא את כולו)



תקריבים:







יצא מאוד יפה לדעתי! אני אוהבת אותו, ובחיים לא הייתי מכינה משהו כזה בלי ההחלפה הזאת!

ועכשיו נעבור לחומרים שקיבלתי מנטע בחבילת ה-"כמו שצריך":
** כמובן שגם המעטפה הראשונה שנשלחה (כפי שבוודאי שמתן לב) היא בדיוק מה שהיה צריך לשלוח כן?... אבל מה איכפת לי? הרווחתי פעמיים :) :)


ראשית הכל היה ארוז בקופסא מהודרת ומקסימה ובתוכה חומרים שונים וכרטיס ברכה עם שיר מקסים:



 החומרים שקיבלתי הם:

1.      כפתורים שונים
2.      סרטים שונים – תחרה ורוד עתיק, תכלת עם פרנזים, ורוד מסולסל
3.      חיתוכי ציפבורד – חץ, קשת, פרח חום, beautiful
4.      פרחי בסיס מעץ
5.      נייר חום (בתמונה הוא מגולגל)
6.      כרטיסי "קופונים"
7.      מראות קטנות סרוגות – ורוד כחול
8.      "כפתור" מלבד בצבע צהוב
9.      פרח מנייר וצ'יבורד
10.  זוג דגים ורודים
11.  סט מדבקות מובלטות



יצאתי לדרך.. לא היה פשוט בכלל!
הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו עם סרט התחרה הורוד העתיק – ומיד התחבר לי קונספט רומנטי-וינטאג'י... שממש התחשק לי להכין אפילו שזה ממש אבל מממממש לא הסגנון שלי!


ובאמת התוצר שלי היה בסגנון של וינטאג' - הכי לא אני!!!!! אבל אני מודה ומתוודה שממש נהניתי להכין אותו :)

להלן התוצר מ- 7 החומרים שבחרתי + כמה תוספות משלי (מותר לפני חוקי ההחלפה :) )
הייתן מאמינות שאני הכנתי את זה??


תקריבים:



החומרים בהם השתמשתי להכנת הכרטיס:

1.      סרט תחרה ורוד עתיק
2.      כפתורים – חום וכחול
3.      נייר חום (גם כתחתית לסרט התחרה, וגם ככיסוי חלקי לצ'יפבורד beautiful)
4.      צ'יפבורד פרחוני עגול עם המילה : beautiful
5.      כרטיסי הקופונים (גזרתי אותם קצת והפכתי אותם למסגרת לתמונת הילדה והבובה)
6.      מראה סרוגה ורודה (המראה עצמה התפרקה לי כשניסיתי להתעסק איתה כך שנשארתי עם חישוק ורוד סרוג – תענוג! והוא מהווה את הבסיס לפרח הלבן)
7.      ציפבורד פרח חום

 חומרים שהוספתי משלי:
-          נייר מדוגם ורדרד עם פרחים לבנים (דף הרקע)
-          תמונה של ילדה עם בובה...
-          אותיות ירוקות
-          פרח לבן מפלסטיק או בד קשיח (?)



וואו...
זה היה פוסט ארוךךך אבל היה לי ממש כיף לכתוב אותו :)

לסיכום, ההחלפה הזאת ממש פתחה לי את העיניים לעוד סגנונות ולעוד חומרים וזה היה באמת תענוג.
את הכרטיסים שהכנתי אשלח לנטע כי באמת מגיע לה!! (למרות שזה לא חלק מחוקי ההחלפה).
מקווה שהיא תאהב ואולי תתנסה גם היא בסגנונות חדשים?...נטע מכינה שלטים מהממים לדלת שהם לגמרי בסגנון שלי... אז אני צופה שהכרטיסים שהכנתי מהחומרים שלה יפתיעו גם אותה ;)

ביי בינתיים...
בקרוב אפרסם את החלפת הנקודות שהשתתפתי בה בקומונת "המפתח ליצירה" - גם אותה היה כיף כיף כיף להכין! אז יש למה לצפות.....

המשך סופ"ש נעים וחורפי!!

תודה שביקרתן, אשמח לקרוא תגובות :)
סתיו








4 תגובות:

  1. שבוע טוב סתיו
    לא הכרתי אותך כי הבלוג שלך כאן (:-
    לא נורא כבר עשיתי מנוי עכשיו
    תודה על הדברים איגתרת אותי אבל אני חושבת שיצא לי
    דף יפה
    העליתי לפורום, עוד מעט אעלה גם לבלוג שלי
    ומוזמנת גם לבקר אצלי
    שבוע נפלא
    מוזהבת

    השבמחק
  2. ראיתי את התוצר שלך - מקסים!!! באמת כל הכבוד!
    העבודות שלך יפות אחת אחת, היה כיף להכיר ועוד נתראה... למרות שאני חוששת מהנקמה שהבטחת לי ;)

    שבוע מצויין, סתיו

    השבמחק