יום שבת, 10 בנובמבר 2012

החלפת כרטיס צהוב-שחור

על מבול ההחלפות כבר הזהרתי בפוסטים קודמים...

אז הנה הגיעה לה עוד החלפה: בקומונת "מקום קטן בלב ליצירה" התארגנה החלפת כרטיס עם אלמנט צהוב וכפתור שחור!!!!

אני כמובן ניצלתי את העניין כדי לרוץ לחנות הכפתורים האהובה שלי שכתבתי עליה כבר כאן   ולרכוש לי כפתור שחור אחד שניים או עשרות... כמו שקרה בפועל. ולא רק שחורים... (אם כבר אז כבר לא?..)
זה לא שלא היה לי כפתור שחור כן? אבל רציתי לברר מה חדש בתחום הכפתורים השחורים...

בקיצור... הכפתור השחור כבר לא היווה בעיה. ועכשיו רק הייתי צריכה להתמודד עם עניין המוטיב הצהוב.
הלכתי על כרטיס עם בסיס צהוב. הוספתי תחרה לבנה, וושי טייפ אדום-צהוב (נקודות) וכיתוב שהתאים לחתונה כמו כל כרטיס עם תחרה מבחינתי....

זה מה שיצא:



 ותקריבים:



המקבלת  (carmooshn) שמחה וזה הכי חשוב :)

אני קיבלתי כרטיס מקסים מקסים שאין דברים כאלה!
מ- עדיLEE
וזה הכרטיס:




תודה תודה תודה!

ביי,
סתיו

2 תגובות: