יום שבת, 5 בינואר 2013

שלטים חדשים !

היי,
חזרתי לשולחן היצירה אחרי היעדרות של כמה שבועות... חיכיתי מאוד לסופ"ש הזה ואיזה כיף שהוא כאן עם בונוס: חורף!
השבת הזו הוקדשה לשלטים! היו לי כמה "חובות" של שלטים לחברים והנה עמדתי בכך בגבורה!

אני חייבת לציין שאני מאוד מאוד אוהבת את התוצרים שהתקבלו, גם יפים וגם ממש כיף ו... התגעגעתי :-)

אז הנה הם:

זהר וגיל:



תקריב....
 כל הבתים כמובן הודבקו בתלת מימד....






יעל וכפיר:



תקריב....
כל הבגדים הודבקו בתלת-מימד, ו"חבל הכביסה" הוא חוט ריקמה לבן.






מאי, אסף וארבל:



כמובן שהציפורים הודבקו ב....
נכון! תחת מימד!


גילעד ואירה:

תקריב...
אם תשימו לב אז החלזונות מנצנצים...
וכמובן גם הם בתלת מימד :)


תמונה זוגית....



לגבי השלטים:
קודם כל אני מאוד אוהבת את כולם!
אני הכי הכי אוהבת את השלט של יעל וכפיר עם חבל הכביסה! הרעיון בא אלי בלילה תוך כדי נימנום :)
תובנה חשובה להמשך הדרך:
כל השלטים הפעם הודבקו על "קאפה" והיה לי הרבה יותר נוח לעבוד איתה מאשר על בסיס עץ מוכן. בעיקר כי אני יכולה לשלוט בגודל של השלט בהתאם לאלמנטים שאני בוחרת להדביק על השלט. למשל בשלט עם שלושת הציפורים זה היה הכרחי... וגם עם החבל כביסה.

מקווה שכל בעלי השלטים החדשים ישמחו ויתלהבו!!!
:) :)

ולסיום שני כרטיסי ברכה שעוד לא ראו אור (וחבל!):
הראשון הוא כרטיס "גברי" לתום שלי שחגג יומולדת לפני שבוע:

 





ולאמא שלי שחגגה לפני שבועיים:





הלוואי שאספיק לנצל עוד קצת את הסופ"ש הזה לפי שיתחיל השבוע.. העמוס כרגיל...
יש לי ארבעה (!) יומני תינוקות שמחכים לי.......

שבוע מצויין שיהיה לנו :)
תודה על הביקור ועל התגובות שתמיד מחממות לי את הלב.

סתיו

8 תגובות:

  1. הכל חמוד! איזה הספק מרשים לסוף שבוע אחד.
    שתי שאלות:
    1. איך את חותכת את הקאפה?
    2. האותיות בשלט של גלעד ואירה מקסימות, זה מדבקות מדפי? או משהו שחתכת לבד (אם כן, אז איזה פונט?).

    אם אפשר תעני בפוסט הבא כי בלוגר לא שולח תגובה שמגיבים...

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אפרת, קודם כל - המון תודה!
      אענה כאן למקרה שתחזרי לקרוא פה וגם בפוסט הבא כפי שביקשת :)
      1. חתכתי את הקאפה עם סכין יפנית ושייפתי את השוליים שלא תמיד יצאו ישר וחלק עם פצירה.
      2. האותיות של גלעד ואירה ושל יעל וכפיר הן מ"קסם שימושי", והאותיות בשלטים הנוספים הן מדפי ("תוצרת הארץ").

      מחק
  2. איזה יופי של שלטים, הם יפים אחד אחד....וגם הכרטיסים!

    השבמחק
  3. איזה שלטים נהדרים!
    מקסימים !!! באווירה נאיבית כמו שאני אוהבת!

    השבמחק
  4. קודם על, פעם ראשונה שאני בבלוג שלך ומאוג יפה כאן :-) השלטים מתוקים וצבעונים כמו שאני אוהבת. עברתי דירה לאחרונה ועוד אין לי שלט ונתת לי כמה רעיונות הנפלאים :-)

    השבמחק
  5. קודם על, פעם ראשונה שאני בבלוג שלך ומאוג יפה כאן :-) השלטים מתוקים וצבעונים כמו שאני אוהבת. עברתי דירה לאחרונה ועוד אין לי שלט ונתת לי כמה רעיונות הנפלאים :-)

    השבמחק
  6. מקסימים!
    הרעיון של הקאפה פשוט גדול!

    השבמחק