יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

דמי החנוכה שלי :)

היי,
אני מוצפת בעבודה ולא מספיקה אפילו להיכנס לחדר היצירה שלי בשבועיים האחרונים, ממש ממש אבל ממש מבאס!
החלטתי לשתף אתכן בכל זאת בכמה הפתעות שקיבלתי לאחרונה בתחום היצירה בתקווה שעד הפוסט הבא כבר יהיו לי המון עבודות חדשות לשתף בהן!

אז ככה....
דמי החנוכה שלי (אותם נתתי לעצמי...) השנה היו שווים במיוחד!
הם הגיעו בצורה של.... חותמת אישית !!
פניתי בכבוד רב למקופלת (דורית) היקרה והמוכשרת שעיצבה לי בצ'יק צ'ק חותמת מושלמת שהתאימה בול לסגנון העבודות שלי :)
דורית - אין עלייך בעולם!!! וגם בלי קשר לחותמות המהממות שהיא מגלפת, למקופלת יש את הבלוג הכי מצחיק שיש! אני קוראת את הסיפורים שלה ומתגלגלת מצחוק, אפילו תום כבר זכה לשמוע כמה ציטוטים נבחרים (איך אפשר לשכוח את סיפור החילזון... "מה, איטי כמו האינטרנט שלנו?" עד עכשיו אני צוחקת.....)
מומלץ בחום :) פנו אליה: mekoopelet1@walla.com

קיבלתי את החותמת בדואר לפני כמה ימים בתוך נרתיק הלבד המתוק הזה ובצירוף הכרטיס הנושא את "חתימתי" החדשה:

 
והנה החותמת שלי!!!

עדינה ומדוייקת, נכנסת בדיוק בגודל הפאנץ העגול היחיד שיש לי....




ועוד דמי חנוכה...
במהלך חופשת החג השתתפתי במשחק הסוחף והמותח - בינגו סקראפ!! שאירגנה ענת (טשופילה) דרך הבלוג והפייסבוק.
אני הייתי הראשונה שהצליחה למלא טור שלם אחד.... וזכיתי בפרס!! הפרס שווה במיוחד- קארדסטוקים :)

הנה הפרס שלי שהגיע בדואר באריזה מקסימה:


והנה כל הקארדסטוקים החדשים שלי :)


תודה רבה ענת - היה כיף!! וסוף סוף יכולתי להפגין את כישורי ההתמכרות לפייסבוק שלי ....

ועוד פרס - לא חנוכה.. אבל טרי טרי מהיום!
את הבלוג המשגע החומרים הקטנים מהם עשויה השראה הכרתי לאחרונה ונשביתי בקסמו... (איך אפשר שלא?!)
הבלוג חגג בלוגולדת 3 ונערכה הגרלה (כמובן שדרך הפיסבוק - שוב יכולתי להפגין את כישורי ההתמכרות המפוקפקת שלי...) ו... איזהכיף לי! כי שוב זכיתי!
זכיתי בערכת השראה!
תודה רבה לענבל - מאוד שמחתי להכיר ולזכות :)

זהו בינתיים...
כמו שהתראתי מראש - היום אין יצירות חדשות משלי... לצערי... אבל אחרי שיעבור כבר יום ראשון הקרוב בו יש לי פרזנטציה גדולה וחשובה לעבודה אני אוכל להתפנות לדברים החשובים באמת!!! מחכים לי כבר כמה רעיונות חדשים ליומני תינוק, שלטים לדלת, וכרטיסים חדשים :)

סופ"ש נעים ונתראה בקרוב...

סתיו

9 תגובות:

  1. איזה יופי שיצא לך לזכות ב2 בלוגים שונים
    אני מרגישה שאני אף פעם לא זוכה
    אבל עדיין ממשיכה לנסות.....

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הייתי מופתעת שזכיתי... תמשיכי לנסות זה כיף!

      מחק
  2. איזה כיף לך :) מזל טוב על הזכייה המשולשת...
    לילך.

    השבמחק
  3. מזל טוב על הזכיה!!! קיבלת יופי של דברים והכי הכי שווה...החותמת!!
    גם אני בקשר עם דורים ליצירת חותמת....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) אכן דברים שווים שכבר הספקתי ליצור מהם בשמחה גדולה.
      החותמת מעלפת נכון?? מחכה לראות כבר את שלך זה כיף גדול!

      מחק
  4. כבר מחכה לראות מה יש לך להראות לנו

    השבמחק
  5. סתיו, איזה מדהימה את.
    תודה ענקית על הפירגון, היה לי לעונג להכין לך את החותמת.
    והפירגון הזה כל כך לא מובן מאליו.
    מחכה לראות את התוצרים המקסימים שלך.
    נשיקות,
    דורית

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך!
      שמחה כל כך שביקרת אותי כאן :) רק בשביל זה היה שווה להכיר אותך!
      שבוע טוב

      מחק