יום ראשון, 29 ביוני 2014

מחברת שנשלחה לסיישל...

היי,
טוב נו.. לא באמת לסיישל.. אבל זו באמת מחברת!
והיא נשלחה לחברה שאני מאחלת לה שתגיע בקרוב לסיישל.. :)

כחלק ממתנות סוף שנה ופרידה שלי ממקום העבודה שלי הכנתי כמה וכמה מתנות לחברות (ועל כך פוסט נרחב בקרוב...), ואחת מהן היא מיוחדת במינה ולכן זכתה בפוסט משלה :)

בסיס המחברת הוא כריכה רכה מקראפט חום, עליו הדבקתי ניירות מדוגמים ברח החופש... אין יותר מתאים משמיים פתוחים וכדורים פורחים...



הכריכה האחורית:

כשהמחברת פתוחה:

תקריבים (הוספתי חותמות שהתאימו לנמענת...)


 ושרשרת דיגלונים:

  בתוך המחברת היה כיס פנימי שרק קישטתי מעט (הכרטיסייה הפרחונית משמשת כדוגמנית לכיס...):


נשאר לי נייר של כדורים פורחים והכנתי איתו כרטיס ברכה ליום ההולדת של אחותי:


המחברת משמשת גם השראה לאתגר החותמות של scrappy hands, שבמשך חצי השנה האחרונה הייתי חלק מצוות העיצוב (DT) של הבלוג, וכעת אני מפנה זמן לדברים אחרים.
נהניתי מאוד להכין עבודות בכל שבוע לאתגרים שונים והמגוונים וגם התנסיתי בטכניקות חדשות עבורי. אני מאחלת הצלחה לבנות הצוות הוותיקות והחדשות (בקרוב...)!! ורוצה לומר תודה גדולה לשיר ולזהבית על התמיכה וההשראה לכל אורך הדרך, זו הייתה חוויה מדהימה :)

כולן מוזמנות להשתתף באתגר הקליל של השבוע:



שבוע טוב לכולן,
סתיו

7 תגובות:

  1. מחברת מקסימה וכייף לחברה שתקבל אותה!
    שמחתי מאוד שהיית איתנו בצוות!
    מקווה שנראה אותך משתתפת באתגרים

    השבמחק
  2. מקסים.
    גם המחברת וגם הכרטיס!

    השבמחק
  3. מחברת שבאמת משדרת חופש והנאה. אוהבת את הכדורים הפורחים שגם השתלבו מקסים בכרטיס לאחותך. שתהיה לך חופשה מדהימה!!

    השבמחק
  4. מחברת מקסימה!!
    וכרטיס הורס!!

    השבמחק
  5. המחברת מקסימה והשיפוץ של הכיס - מקסים! וגם מאוד אהבתי את הכרטיס.

    השבמחק
  6. מחברת מקסימה!
    אוהבת את הדף עם הכדורים הפורחים
    השדרוג עם הכיס נפלא!
    והכרטיס לאחותך משגע!
    היה כיף להיות אתך בצוות, חיכיתי כל שבוע לראות מה תכיני
    הרבה הצלחה!!!

    השבמחק