יום ראשון, 6 ביולי 2014

שלטים ומחברות - פרידה... חלק ב'

היי,
בפוסט הקודם התחלתי לספר על הפרידה שלי ממקום העבודה, שהיא מצד אחד עצובה (כי נפרדים..) ומצד שני מרגשת ומשמחת (כי זו התחלה חדשה...). בטח ממש תופתעו לקרוא שדרך ההתמודדות שלי עם החלק העצוב בפרידה היה להכין (המון...) מתנות למורים ולצוות שלי וגם לכמה תלמידים. כמובן שהמתנות היה ברוח הסקראפ :)

אני רוצה להראות לכן מתנה שהכנתי לכלל המורים והמורות - שלט לחדר המורים:






וגם שלט למזכירות:







אני מקווה שהשלטים ישמשו אותם לעוד שנים רבות :)




בשבוע שעבר הראיתי לכן את המחברת והבטחתי שיגיעו עוד... אז הנה אני מקיימת.
הכנתי מבול של מחברות בסגנון הזה, אישית לכל אחת/אחד כולל שם, לא את כולן מסרתי עדיין, אז הנה חשיפה ראשונה:











אני שמחה לבשר שכל המתנות שנמסרו התקבלו באהבה ושמחתי מאוד שמצאתי את הזמן (בכל הטירוף של סוף השנה...) ליצור ולבטא את עצמי עבור אנשים שאני אוהבת מאוד

בשבוע הבא פוסט נוסף עם מתנות פרידה - שוות במיוחד! כדאי לעקוב.... 
ועד אז, שיהיה לכולן שבוע טוב ושיגיע כבר החופש :)  :) 

סתיו

10 תגובות:

  1. מקסים! הדפים וההתאמות ביניהם מוצלחים במיוחד. כייף לצוות שאת נפרדת ממנו (;
    מאיפה הדפים היפים?

    השבמחק
  2. וואו, השלטים והמחברות נהדרים! כל הכבוד על ההשקעה הענקית...

    השבמחק
  3. כל הכבוד על ההשקעה!!!
    השלטים מקסימים!
    המחברות - מהממות!! אהבתי את כולן!
    באיזה דפים השתמשת??

    השבמחק
  4. הגבתי והוא התעלם מהתגובה שלי?
    לא חשוב... הכל מקסים ומהמם כאחד.
    :)

    השבמחק
  5. המחברות מקסימות!
    איזה פינוק לצוות....

    השבמחק
  6. השלטים והמחברות מקסימים!! אוהבת את העיצוב העדין :)

    השבמחק
  7. תשמעי את משהו מיוחד!!!
    כמה מחברות וכולן יפיפיות ומעוצבות בקו כ"כ עדין מיוחד ונקי!
    והשלטים לצוות מקסימים
    כל הכבוד!!!

    השבמחק