יום ראשון, 20 ביולי 2014

מיני אלבום בסדנה אישית

היי לכולן.
המון תודה על התגובות מהפוסט הקודם, היה כיף לקרוא ולראות שגם בימים לא קלים כמו שיש כעת יש מי שנכנסת ושמחה לראות את העבודות שלי :)
שתי תשובות לשאלות שחזרו על עצמן: את המעמד לעטים רכשתי במקס סטוק ואת הבית קיבלתי מנגה: הבית הזה היה בכלל פרסומת למשהו, הוא עשוי קרטון ששיפצרתי קצת... 

והיום - יש לנו מיני אלבום חדש!
אחותי חגגה יומולדת עגול (בואו נקרא לזה 20...), וכמתנה קיבלה ממני סדנת סקראפ אישית. הכנו יחד מיני אלבום משגע. אין ספק שאהבת הסקראפ זורמת לנו בדם.....

הכנו מיני אלבום של טיולים משפחתיים ויצא מושלם :)
על מבנה האלבום:
השתמשתי באלבום מוכן עם טבעות בגודל 15X15. 
הוספתי לו גם הפעם פתיחות משלי כמעט בכל עמוד.
הדפים הם מקיטים שונים, מכל מיני תקופות. 

כריכה קדמית:


כפולה ראשונה:

כפולה ראשונה - עם פתיחות:

כפולה שנייה (הכי יפה בעיני):

כפולה שנייה עם פתיחה (1):

כפול שנייה עם פתיחה (2):

כפולה שנייה עם שתי הפתיחות בפעולה...

כפולה שלישית:

כפולה שלישית- עם פתיחה (1):

כפולה שלישית עם פתיחה (2):

תקריבים:











האלבום מהצד:

ועוד פעם הכריכה הקדמית לסיום:

נכון יצא מהמם?
יש לציין שאחותי הכינה הכל לבד! בחרה את הדפים, גזרה ועיצבה. אני הייתי על תקן "סו-שף" (הדבקתי, גזרתי אלמנטים קטנים והכנתי סנדוויץ וקפה...)

מזל טוב!

שיהיה לכולנו שבוע טוב,
סתיו

10 תגובות:

  1. את כל כך עושה לי חשק להכין מיני אלבום
    מפעם לפעם זה מדליק אותי יותר..
    המיני משגע ואת אלופה..

    השבמחק
  2. מיני אלבום מקסים!!!
    הצבעים משגעים :)

    השבמחק
  3. בהחלט מקסים ממש!
    איפה את קונה את הבסיס של האלבום?

    השבמחק
  4. איזה מיני משגע! ומזל טוב לאחותך... לא, אני מתכוונת שבאמת יש לה מזל טוב - יש לה אותך :)

    השבמחק
  5. מהמם!!!
    איפה קונים את האלבום בסיס? יש גדולים יותר?
    מתה להכין כזה לבת השמונה חודשים שלי :)

    השבמחק
  6. מהמם!! אני גם רוצה לדעת איפה קונים את האלבום בסיס ואיך עשית את החורים בדפים בצורה כה מושלמת :)

    יפעת

    השבמחק
  7. כמו שכבר אמרתי, אלבום מקסים ומתנה נהדרת! מחכה לסדנה שלנו

    השבמחק
  8. מיני מהמם ואני מזמינה סדנה אישית (:

    השבמחק
  9. מהמם!!! את כבר מוכנה לצאת לדרך.... אני פה, אם תרצי התעעיצות.

    השבמחק