יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

להיכנס למסגרת

היי,
תודה לכולן על התגובות החמות על המיני של אוליבר.
לשאלתכן: את היומן כרכתי בספירלה בעזרת ה bind it all שלי, ואת הכותרות הדפסתי על גבי קארדסטוק בגודל A4 שהכנסתי למדפסת הביתית שלי.
מקווה שעזרתי :)

השבוע קיבלתי הזמנה לשתי מסגרות תמונה.
תוך כדי ההכנה נזכרתי כמה שאני אוהבת את המסגרות האלו, ותהיתי למה אין לנו בבית כאלו?... (הסנדלר הולך יחף, לגמרי..)

שתי המסגרות עדינות מאוד, עם דפים מדוגמים פרחוניים ורומנטיים.
עשיתי שימוש באהבה החדשה שלי - הבלינגים (אבני החן הקטנות). וגם במדבקות המילים של יעל יניב, שאין כמעט עבודה שאני לא משתמשת בהן.
בסיס המסגרת הוא מסגרת איקאה.
הדפים המדוגמים הודבקו במוד-פאדג' (גם מלמעלה).

זאת המסגרת הראשונה:


שני פרפרים שפינצ'צ'תי והדבקתי אחד על השני:

זאת המסגרת השנייה:



רואות את הבלינגים ואת הכפתורים הקטנים?


עכשיו אני נערכת למבול של מסגרות... והפעם בשבילי :)

אבל עד אז... אני ממשיכה להכין מיני אלבומים, וב- 14.10.14 (חול המועד סוכות) תוכלו לראות אותי ב"מסטיקים" בסדנה להכנת מיני אלבום "סודות" לנערה.



בסדנה נלמד להכין מיני אלבום בגודל 15X15 ממש מהבסיס, עם כריכות עבות וספירלה, דפים מדוגמים מתוך מגוון לבחירתכן, פאנצ'ים והמון קישוטים סקראפיים...
הסדנה מתאימה לילדות ולנערות מגיל 10 ומעלה, ללא צורך בניסיון קודם.
גם הדודות, סבתות והאמהות המלוות מוזמנות להשתתף ולהכין מיני משלהן...
לכל הפרטים לחצו כאן.  
אשמח לראותכן!

חג שמח ושבוע טוב!
סתיו

6 תגובות:

  1. המסגרות מאוד יפות. את עוטפת אותן בדף אחד של 12*12 כדי שלא יראו חיתוכים? זה מאוד יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כן, אני עוטפת בדף של של 12 (אינצ')

      מחק
  2. מסגרות יפות, עשית לי חשק להכין כאלה (ויש לי הרבה מסגרות בארון)

    השבמחק
  3. מקסים!! אהבתי את בחירת הדפים :)

    השבמחק
  4. 2 המסגרות מקסימות לגמרי!!!! ביג חייק. עשית לי חשק (:

    השבמחק