יום ראשון, 4 בינואר 2015

לוח שנה (או בעצם מיני אלבום?)

היי,
תודה לכולן על הפירגון והעידוד לפוסטי התפירה שלי, נתתן לי כוח והתלהבות להמשיך ולתפור ואפילו לא שמתן לב כמה עקומה הארנבת שלי יצאה ;-) אתן נפלאות!

והיום, בחזרה למגרש הביתי שלי - הסקראפ.
זה הפוסט הראשון לשנת 2015, ואין מתאים ממנו לפרסם את לוח השנה שהכנתי (לפני 4 חודשים.. לשנה העברית החדשה... אבל בואו לא נהיה קטנוניות :))

בשנה שעברה הכנתי לוח שנה שולחני למשרד, והשנה ברגע שראיתי את הבסיס ללוח השנה הסקראפי המ-ו-ש-ל-ם של מזמינים, מיד הבנתי שזה-זה! 
על גבי לוח השנה המוכן ליצירה עיצבתי "דפי אלבום" עם תמונות כייפיות שלנו מכל מיני תקופות.
כשהשנה תסתיים אני מתכננת לגזור את לוח השנה ולחבר את כל הדפים המעוצבים למיני אלבום. עד אז, לוח השנה תלוי בגאווה בכניסה לבית שלנו שכווווולם יראו. 

אבל מה? עדיין לא סיימתי אותו! הכנתי בספטמבר רק 5 חודשים קדימה... והזמן עבר ממש מהר ועדיין לא הספקתי להשלים... לא תהיה לי ברירה כי ינואר הוא החודש המעוצב האחרון שנשאר - אז עכשיו יש לי אתגר סקראפ אישי. 

ועד שאעשה השלמות קבלו את 5 החודשים הראשונים לשנת תשע"ה:

ספטמבר:



אוקטובר:



נובמבר:


דצמבר:



ינואר:


פרוייקט מאוד מאוד כייפי.
יש לי ערימת תמונות שפיתחתי שרק מחכות כבר להזדמנות, מבטיחה לא להשאיר אותן לבד בחושך ;)

שתהיה שנה טובה וחורף נעים וחמים עם הרבה סופ"שים מושלמים ליצירה.
שבוע טוב,
סתיו

13 תגובות:

  1. מקסים ביותר!! אין כמו להכין דברים לשימוש אישי :)

    השבמחק
  2. רעיון נפלא! יצא מהמם תמשיכי לעדכן אותנו :-)

    השבמחק
  3. מקסים כרגיל (: מתגעגעת. בואי לבקר (:

    השבמחק
  4. אחלה רעיון! וכמובן שיצא מהמם. רואים שכיף לכם ביחד;*)

    השבמחק
  5. וואוו סתיו, לוח הזנה שלך מטריף ביופיו! ממש ממש מקסים :)

    השבמחק
  6. מקסים!
    עיצוב כל כך מיוחד ויפהפה!!!
    מחכה לראות את ההמשך!

    השבמחק
  7. זה משגע!!
    את שלי לא צילמתי עדיין...קלולסית שכמוני...

    השבמחק
  8. מהמם!! גם הרעיון וגם הביצוע!! :)

    השבמחק
  9. לוח שנה יפיפה שכיף להסתכל עליו

    השבמחק
  10. מקסים ביותר!
    מחכה לראות את החודשים הבאים.
    :)

    השבמחק
  11. זה ממש מיני אלבום :)
    ומהמם לחלוטין!!
    כל כך אוהבת את העיצובים שלך!!

    השבמחק
  12. מהמם, מהמם, מהמם!!

    השבמחק
  13. זה מקסיםםםםםםם מהמם מדהים מושלם !!!

    השבמחק