יום שני, 17 בדצמבר 2012

החלפה חורפית

בקומונת מקום קטן בלב ליצירה התארגנה החלפה חורפית.
את ההחלפה ארגנה יערה הלוא היא ktumama, ואני הוגרלתי להכין החלפה ל... יערה! שוב, הלחץ הכבד להכין החלפה דווקא למארגנת ההחלפה...ולא זו בלבד, אלא היא גם כל כך מוכשרת... תופרת, סורגת, מבשלת... מה לא?...
אבל בסוף עבר בשלום :)

ההחלפה הורכבה משלושה מרכיבים:
1. הכנת יצירה לחימום הידיים כלומר איזו שהיא הדרכה וחומרים ליצירה מכל סוגיה... (יערה אמרה לי שיצירה בנייר תהיה טובה עבורה, אולי דווקא משום שהיא פחות עוסקת בזה?...לא יודעת...).
2. הכנת יצירה לחימום הגרון, כלומר כל דבר שקשור לאוכל ושתייה חורפיים.
3. יצירה לחימום הלב :) כלומר כל דבר שיחמם את ליבה של המוחלפת ויפנק אותה בימות החורף הקרים...

יצאתי לדרך:

נתחיל ב.... כרטיס שליווה את ההחלפה!


לחימום הגרון הכנתי ספרון מתכונים למשקאות חורפיים!




את הספרון כרכתי מלמטה (לא מכוון, עדיף היה מלמעלה אבל לצערי לא השארתי מספיק שוליים עליונים ולא רציתי לחורר את אחד המתכונים....) סגרתי את הכריכה בעזרת 2 חרוזים (אחד מאחורה ואחד מקדימה) וסרט עבה:


הספרון פתוח (כמו מניפה):

יש 8 מתכונים שונים למשקאות חמים ולא מורכבים שמחממים את הגרון....
בכל דף הוספתי מדבקה שקשורה לחורף :)



לחימום הלב תפרתי (!!!! אומנם ידנית, אומנם עקום... אבל תפרתי!! אני תפרתי!!!) כיסוי לכרית חימום למיקרוגל.



כאן המקום לגילוי נאות ואפילו וידוי של ממש....
התכוונתי להכין כרית חימום לבדי מ-א' ועד ת' אבל הסתבכתי... וכמעט וויתרתי. אבל אז נזכרתי שיש לי כרית חימום מעולה שאני כבר לא משתמשת בה כי יש לה חור קטן, אז תפרתי את החור ואז תפרתי כיסוי לכרית המוכנה... קצת רמאות אבל כל כך רציתי לשלוח ליערה כרית חימום והייתי מודעת ליכולות שלי... אז מקווה שעכשיו כשאת יודעת את הסוד הקטן שלי עדיין תאהבי את הכרית :)

לחימום הלב הוספתי גם מיני-ערכה לאמבטיה חמה:
ספוג לבן וכייפי, ולב שקניתי ב-ללין, הלב הזה נקרא "פצצת אמבט"... והוא ממש קסם: מורכב מכניסים אותו לאמבט מלא מים והוא מתמוסס תוך שניות ומפזר קצף אמבט רייחני ונעים (וגם קצת נצנצים!)  שמותיר אח"כ תחושה של קרם גוף למשך כל היום.

תמונה משותפת (לא רואים כלום בגלל הצלופן אבל כבר צילמתי.. אז אני לא אפרסם?...):


לחימום הידיים הכנתי ליערה שתי ערכות יצירה חורפית בנייר.
הראשונה - הדרכה וחומרים ליצירת כרטיס ברכה חורפי - בדיוק כמו הכרטיס שהכנתי להחלפה בעצמי (גלגלו לתחילת הפוסט...). צילמתי את כל שלבי ההדרכה והעליתי גם לכן לכאן פוסט מיוחד עם הדרכה מצולמת!
השנייה - הדרכה וחומרים להכנת כרטיס איש שלג תלת מימדי. (אם מישהי מעוניינת אוכל לשלוח לה את השבלונה).

ככה זה נראה לפני האריזה:
הערכה הימנית היא לכרטיס החורפי, הערכה השמאלית היא לאיש השלג התלת מימדי.


וככה הכל נראה ארוז יפה יפה....רגע לפני שנכנס לחבילה.......
כל אריזה מכילה חימום לאיבר אחר בגוף....
חימום הידיים, חימום הגרון וחימום הלב.


תקריב על אריזת "החימום לגרון":



לכל אריזה צורפה תגית של איש שלג קטן שהכנתי. הנה כולם ביחד:


יערה קיבלה ואהבה ו... התחממה (לפחות בלב, בגרון ובידיים)

ואני כל כך נהניתי להכין והתחממתי בעצמי :)

אז תודה לך יערה על הרעיון והיוזמה!

ביי,
סתיו

3 תגובות:

  1. משגע!!! איזו החלפה נהדרת! הדברים שהכנת פשוט משגעים!
    ההחלפה שלי עדיין לא גמורה.....

    השבמחק
  2. בלוג מקסים, שמחה שהגעתי אליו. בטוח שאמשיך לעקוב אחרייך. יש לי כל כך הרבה להשלים בקריאה.

    השבמחק