יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

יומן זיכרונות לתינוקת

היי,
כבר המון המון זמן שאני מתכננת להכין יומן לתינוק. הכל התחיל כשראיתי את היומן לאחיין שהכנה נוגה... הוא היה כל כך יפה וממש דגדג לי באצבעות ליצור משהו בהשראתו.
רונית, בת משפחה של תום, ביקשה שאכין עבורה מתנה לחברה שלה שילדה בת. התבקשתי להכין הכל על טהרת הוורוד והקיטש.....
חשבנו על מסגרת לתמונה ועל..... נכון!! יומן לתינוקת!!

השתמשתי במחברת שורות מוכנה, קישטתי והכנתי חוצצים והשארתי המון דפים לכתיבת יומן זיכרונות לתינוקת (שההורים שלה יכתבו עבורה בשנה הראשונה וכך תהיה גם לה וגם להם מזכרת מהתקופה הזו).

ההתרגשות הגיעה לשיאה אצלי כאשר החלטתי להעיז ו"לטפל" במחברת בבד ולא בנייר!
עטפתי את המחברת בבד הפרפרים הוורוד ויצא מהמם! הוספתי גם סרט לסגירה. זה נראה כך:




ופתוח:
(צולם לפני שהוספתי את אותיות השם)


ומה שמחכה לה בפנים..... שווה ביותר!

כל הפרטים החשובים על יום הלידה:


השם שלה:


תקריב על הפרח העדין הזה....

 מעקב גדילה....



הפעמים הראשונות שלה:
(זאת אמורה להיות מין תולעת חמודה כזאת.. או מרבה רגליים...)



המילים הראשונות שלה:






הדברים המועדפים עליה:
(הצילום הראשון יצא קצת צהוב.. אבל הדף כמובן וורוד!)





הדף האחרון... שמהווה בעצם פתחי לספר הזיכרונות שעוד ייכתב כאן.....



 וכך נראים הדפים הבאים:
(בתקווה שיתמלאו בקרוב....)


מקווה מאוד שכולם יאהבו!
ושיהיה במזל טוב כמובן :)


וזאת המסגרת לתמונה (מזכירה שההזמנה הייתה כמה שיותר וורוד וקיטש... זה לא הטעם שלי אבל הצלחתי להכין מבלי להקיא...)
:)



תמונה זוגית:


להכל צירפתי גם כרטיס ברכה פשוט וורדרד:



ותמונה קבוצתית לסיום:


מזל טוב!

סתיו

12 תגובות:

  1. וואוו! מחברת מהממת!!!
    גם המסגרת והכרטיס מאד לטעמי!
    בקיצור, אני אוהבת את העבודות שלך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חתולי יקרה!!! תודה רבה על הכל! אין עלייך! אוהבת גם את העבודות שלך מוכשרת שכמוך :)

      מחק
    2. תודה מותק :) זה מרגש תמיד לדעת.....

      מחק
  2. איזה יופי!!! איך הכנת את המסגרת של התמונה?
    תודה מראש:)
    Lily80

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      בסיס המסגרת מאיקיאה, הדבקתי עם מוד-פאדג דף מדוגם ועליו את כל הקישוטים.

      מחק
    2. תודה סתיו...
      אין ספק שהקישוטים הם אלה שעושים את המסגרת :)
      לילך

      מחק
  3. סתו, האלבום יפיפה.
    ממש מתנה מקסימה שכיף לקבל .
    וכמי שאוהבת צבעים חמים (וגם ורוד)
    אני יכולה להבטיח לך שזה יצא בכלל לא קיטשי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. בקרוב האם הטרייה תקבל אותו.... הוא נשלח לארה"ב ואני מקווה שהיא תאהב כמובן :)
      גם אני חושבת במבט שני (או עשירי...) שזה לא כזה קיטשי כמו שחששתי ובא לי להכין כבר עוד אחד ;)

      מחק
  4. מחברת מקסימה!!!!
    מאוד יפה.
    גם אני פעם רציתי להכין כזה..
    אולי עוד יבוא יום וזה יקר :-)

    השבמחק
  5. מתנה מקסימה! אני דווקה ממש אוהבת את כל הורוד הזה.
    וכמובן תודה על הפרגון

    השבמחק