יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

מעשה בכפתורים

פוסט הכפתורים הקודם היה צבעוני ומשמח!
אחד הדברים הראשונים שעיתי עם הכפתורים החדשים הוא דוקא לא קשור לעולם הסקראפ...
אלא לעולם האופנה!

לפני כמה חודשים שידרגתי שמלה כחולה פשוטה עם 3 כפתורים כחולים עם גימור מוזהב - שממש הפכו את השמלה למגניבה יותר ופתאם כולם שואלים אותי מאיפה היא?! והאם היא חדשה, וזאת למרות שחרשתי עליה לא מעט במהלך השנתיים האחרונות (!) מה שכפתורים יכולים לעושת אה?!..

אז הנה היא אחרי הכיפתור:

תקריב לכפתורים.
השערה הלבנה היא תוספת של לולה החתולה שגם רצתה להיות אופנתית :)
לא כל כך רואים לצערי...
מדובר בכפתור אחד גדול ומתחתיו 2 קטנים יותר.



אבל זה היה מזמן.... ועכשיו יש לי כפתורים חדשים וחולצה משודרגת!

מדובר בחולצה אדומה חלקה ופשוטה.
שבגלל פושטיותה (הפושטיות שלה...) הפכה די מהר לחולצת בית או חולצת "לצאת לרגע למכולת ולחזור".
ועכשיו, כך אני מקווה, היא תזכה לסיבוב חוזר בעיר הגדולה!

מדובר ב-3 כפתורים מעץ, מהקנייה האחרונה והמדוברת  כל כפתור שונה מהשני אבל הבסיס (העץ והגימור) זהים ולכן בכל זאת "מדברים אחד עם השני".
הנה התוצאה:
היא לא תזכה ל"חולצת השנה" אבל עדיין חמודה יותר ממוקדם לא?...






תודה שביקרתן,
סתיו

תגובה 1:

  1. אוף את מעצבנת.... גם חתכת לעצמך את הראש ועכשיו אני צריכה להמשיך ולנחש איך את נראית, (ראיתי קצת בתמונות החתונה אז יאללה שימי תמונה נורמלית...) וגם, את מראה לי שערה של לולה...בלי להראות את לולה בעצמה!!!! נא לתקן את המעוות...
    השדרוג ממש חמוד! הכפתורים הורסים!

    השבמחק