יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

ה-קופסה!!!

היי,
קודם כל אני חייבת לציין שמאוד התרגשתי לקרוא את התגובות על הפוסטים האחרונים ועל הפירגון הכללי! כיף כיף כיף! אז תודה, ותמשיכו כמובן :)........

בפוסט הקודם אודות הכפתורים (המהממים) סיפרתי על רצוני לאתגר את עצמי ולטפל בקופסת תפירה עבור חברה שלי - תופרת מתחילה ומוכשרת.
אז בלילה אחד ללא הרבה שינה זה קרה!!
אבל רגע לפני התמונות (הבוק..):
זה היה הניסיון הראשון שלי עם מוד-פאדג' - דוקא לא רע בכלל וגם נוח לשימוש. הדבקתי את הדבק גם מתחת לנייר וגם מעליו, האם הייתי יכולה לפסוח על שלב הדבק מתחת?... בכל אופן, הדבק מעל יצר לי פסים כאלה של המכחול (אפשר לזהות אם הברשתי לאורך או לרוחב) איך נמנעים מזה? זה אומר שהשתמשתי ביותר מידי דבק?

ועכשיו - קבלו אותה!
בשלל זוויות...











מה דעתכן?

אין ספק שזאת היתה עבודה קשה.... אבל התוצאה הסופית היתה שווה את זה. מתה כבר לתת אותה לחברה שלי (שלומצ, כפי שכבר ניתן היה להבין מהאותיות שעל גבי הקופסה...)

ביי,
סתיו

3 תגובות:

  1. כל הכבוד על ההשקעה! איזה כיף לחברה שלך שיש לה חברה משקיענת כמוך :))
    בחוג ציור למדתי שכדי ליצור שכבה חלקה צריך מכחול רחב ואיכותי...למרות שאולי הפסים שנוצרו מהמוד פודג' רק יגרמו ליצירה להראות יותר אותנטית ו-home made!
    השתמשת במוד פודג' הצהוב או הירוק?

    לילך

    השבמחק
  2. הקופסה מקסימה! אהבתי מאוד את הדף החיצוני.יופי של התאמת צבעים (:

    השבמחק