יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

החלפות החלפות החלפות !

היי לכולן,
השתתפתי לאחרונה בכמה וכמה החלפות.... זה כיף שיש זמן להשתתף, לתכנן, להכין בנחת...

החלפה ראשונה היא החלפת גופייה קייצית!
בקומונת מקום קטן בלב ליצירה התבקשנו לשדרג גופיית סבא פשוטה...
אני הגרלתי את לימוריתה!
התלבטתי מה לעשות כי אני לא תופרת (עדיין..) ולא רציתי להכין משהו לא איכותי מספיק.
בסוף הלכתי על מה שאני הכי טובה בו... כפתורים!

תפרתי כפתורים בצורה של לב - יצא לי טיפה עקום :(
החתמתי עם דיו (שמתאים לבגדים) משפט קייצי, ותפרתי תיפורים מסביב לכל הגופייה.

זה מה שיצא בסוף:



וצירפתי גם כרטיס,  וכך הכל היה ארוז ביחד:



את ההחלפה שלי קיבלתי מזהבית! אטוטו קישור.....

החלפת נוספת היא החלפת פירות - שליוותה את מפגש הקומונה שהתקיים בחוף הדולפינריום.
הכנתי סט של ארבעה כרטיסי ברכה (ריקים.. לשימוש עתידי) עם מוטיבים של פירות ומעטפות תואמות.
את ההחלפה נתתי בשמחה ליערה (כתוממה).







וממי אני קיבלתי החלפת פירות? שוב מזהבית! וכך נולד לו סט אמיתי של גופייה, נרתיק טישו ותיק איפור!! כנסו לבלוג של זהבית ותראו!

החלפה אחרונה לקיץ זה היא החלפת החלומות שהתארגנה בקומונת "המפתח ליצירה".
בהחלפה הזו כל משתתפת רשמה 2 חלומות שיש לה והמחליפה שלה הייתה צריכה להכין לה משהו שיעזור להגשים את החלום :) 
אני הגרלתי את הדר בש האחת והיחידה! ואז נלחצתי.....! איך אני אתחרה בכלל בדברים המהממים שהיא מכינה???
בסוף החלטתי להירגע... ולהכין!

הדר ביקשה שני חלומות:
1. שלילדים שלנו יהיו חיים מאושרים
2. להזיז את עצמי סוף סוף לחפש לנו פנטהאוז, לקנות אותו, לשפץ אותו ולעבור אליו!

חתיכת חלומות אה? איך אני אמורה להגשים לה אותם?... 
ואז הבנתי שלחשוב "בגדול" לא יעזור לי פה... אלא "בקטן". איך אוכל לעזור לה להגשים את החלומות האלה בדברים הקטנים... 

קודם כל הכנתי סט של מדבקות לכל אחד מהילדים שלה (שלושה - לקח לי המון זמן לרגל אחריה ולמצוא תיעוד של שמותיהם...), המדבקות מיועדות להדבקה על גבי הסנדוויץ של בית הספר! כך תוכל הדר לוודא שיש להם לפחות רגע אחד של אושר ספונטני במהלך היום בבית הספר כשהיא לא שם איתם.
כל המדבקות נושאות סמיילי שמח, וחיזוק חיובי ברוח הפסיכולוגיה החיובית :)
כל המדבקות נארזו יפה והוכנסו לתוך קופסת פח (שהתאפקתי ולא טיפלתי בה!! כי היא יפה כל כך כמו שהיא...) כי הדר ציינה בהעדפות שלה שהיא אוהבת אריזות, כך שתוכל לעשות בקופסה שימוש חוזר.



בתוך הקופסה נחות להן 3 שקיות מקושטות:





ומה יש בכל אחת מהשקיות?.... 


ודוגמא אחת מקרוב:

לגבי החלום השני.. כבר הייתה בהתלבטות רצינית...לא ידעתי מה בדיוק מונע מהדר להגשים את החלום? (כסף? אין לי לתת לה.. היא לא יודעת איפה לחפש? אני האחרונה שאוכל לתת עצה בעניין הזה.. לא, עדיין לא החלטנו איפה כדאי לנו לגור...) אז חשבתי לי שאולי... עם חלום כזה גדול שמצריך חשיבה ותכנון לגבי כל כך הרבה פרטים אפשר בקלות "לטבוע" וללא להתקדם. ממ... מתי זה קרה לי?... אה! אני יודעת! בתכנון החתונה שלנו!
אז מה עשיתי? נכון! הכנתי לי מחברת תכנון לחתונה!

החלטתי להכין להדר מחברת לתכנונים, לרישום הרעיונות, החלומות, הפרטים הקטנים והגדולים....של בית החלומות שלה.

שקלתי האם להכין גם חוצצים מוכנים מראש לגבי כל מיני נושאים, והחלטתי שלא, להשאיר זאת להדר שתחליט בעצמה אילו נושאים מצדיקים חוצץ ואילו לא.. מי אני שאדע איך בכלל מתכננים למצוא בית, לקנות אותו, לשפץ אותו... אמאל'ה! שיהיה בהצלחה!

הכנתי להדר מחברת מותאמת בדיוק עבורה - לפי ההעדפות שלה - חומרים טבעיים, שילובים מעניינים, צבעים בהירים וטבעיים...





מקווה שקלעתי לטעמה :)
וכמובן - שעזרתי אפילו טיפה להגשים את החלומות הנפלאים שלה!

 תמונה קבוצתית לסיום:


  
זהו...
3 החלפות בפוסט אחד!
היה כיף להכין, ולקבל, ולהתלהב, ולשמוע שהתלהבו... 
אין על החלפות!!!

שיהיה סופ"ש מעולה לכולן! שכל החלומות שלנו יתגשמו! ושתמיד יהיה לנו זמן (ומוזה) ליצירה!

סתיו


4 תגובות:

  1. איזה יופי של החלפות!!
    אהבתי שחשבת על כל פרט, ויצא לך מתוק מאוד - ושימושי ממש!

    השבמחק
  2. החלפות יפות ומושקעות! הרבה זמן לא יצא לי להשתתף ועשית לי חשק.

    השבמחק
  3. הכל כל כך יפה שאני לא יודעת ממה להתחיל קודם
    הכרטיסים הגופיה המחברת

    מאחלת לך שנה טובה ויצירתית

    השבמחק
  4. יופי של החלפות! משגעות אחת אחת!!
    הגופיה מטריפה, אולי אקבל אומץ להכין לי כזו...
    הכרטיסים משגעים, וההחלפה להדר, שבטח אזכה גם לראות במציאות פשוט מקסימה!!

    השבמחק