יום ראשון, 2 בפברואר 2014

כרטיס חדש ועוד סיור בדירה החדשה

היי,
מסביבי יש בייבי בום :) הרבה חברים הופכים להורים וזה מאוד מרגש.
הכנתי כרטיס לתינוק שנולד, בהשראת אתגר ההבלטה בscrappy hands.

השתמשתי בהבלטה באמצעות הקאטלבג, על גבי הקראדסטוק הצהוב. אותו הדבקתי על גבי בסיס תכלכל, הפרדתי עם סרט סאטן כחול דק וציירתי תכים עם עט גל שחור כדי לתחום.



את הכפתור-לב "תפרתי" עם חוט ריקמה לבן שהשארתי לו את הקצוות בחוץ.



ועכשיו.. להמשך הסיור בדירה החדשה שלנו:
מידי פעם אני מפרסמת כאן גם פינות חדשות שמתעצבות בדירה החדשה... (אפשר לראות כאן וכאן את "הסיורים" הקודמים...) אז יש נכון שיש עוד הרבה עבודה אבל בכל זאת יש כמה פינות חדשות ששווה להשוויץ בהן :)

הסלון שלנו התחדש לו בשידה המהממת הזאת שקניתי בשוק הפשפשים:



מעליה תלינו 3 תמונות מסדרת ה"בתים":


בחדר השינה הגשמתי חלום קטן שהיה לי, ותלינו "חבל כביסה" של תמונות זוגיות שלנו:






ועכשיו לפינה הכי שווה בבית שלנו!
והיא בזכות אבא שלי המוכשר!
לפני כמה חודשים ראיתי את התמונה הזאת בפינטרסט, הראיתי לאבא שלי כבדרך אגב ושאלתי מה דעתו על זה. הוא מצידו שלח לי למחרת בהפתעה תמונה בוואטס-אפ עם העתק מושלם!
אחרי כמה ימים זה הגיע לדירה שלנו וניתלה אחר כבוד על הקיר בכניסה!
תודו שאין על אבא שלי בעולם!!!!



וכך זה נראה בפעולה...


 (בצילום הזה נראה כאילו השלב השלישי משמאל הוא כתום, אך הוא יותר "אפרסק" כמו בתמונה למעלה).

זהו בינתיים...
מקווה שתאהבו את התמונות והסיפורים... 

שיהיה לנו שבוע טוב ורגוע,
סתיו

7 תגובות:

  1. הכרטיס חמוד, אבל וואהו! שלושת הפינות בבית - מהמממממות! אין על אבא שלך. המתלה יצא משגע. והשידה מהשוק - הורסת ברמות על. ומאוד מאוד מאוד אהבתי את חבל הכביסה. רעיון נפלא ותוצאה מושלמת. מקסים.

    השבמחק
  2. המתלה מקסים! גם כל השאר. אבל המתלה.. כל הכבוד לאבא שלך :)

    השבמחק
  3. אני מריירת על הבית שלך! איזה שידה מדהימה, המתלה משגע בטירוף, התמונות על החבל מקסימות ממש! כן ירבו פוסטים כאלו.

    השבמחק
  4. כרטיס מתוקי!!
    והבית מקסים!

    השבמחק
  5. כרטיס מקסים
    והפינות בבית מהממות
    כיף של יצירתיות

    השבמחק
  6. הכרטיס עדין ומדוייק מקסים.
    תודה על השיתוף בשדרוג פינות הבית- מלמד מאוד!

    השבמחק
  7. איזה יופי! הדירה נראית פשוט מקסימה!!!

    השבמחק