יום ראשון, 16 בפברואר 2014

לקפל מכל הלב

היי,
זה כיף, זה מחמיא, אבל מי אמר שזה גם קל להיות חברה בצוות DT...?
בראשון האחרון התחיל אתגר חדש בבלוג האתגרים scrappy hands אתגר אוריגמי!



לקח לי שבוע להבין מה זה? איך עושים את זה? איך זה מתחבר לכרטיסים שלי?... ובסוף הצלחתי :)
קבלו אותו.. את כרטיס האוריגמי הראשון שלי!

הכנתי לב מאוריגמי בעזרת ההדרכה הזאת.
ממש פשוט, אני נשבעת! אתן חיבות לנסות זה ממש מגניב... :)
כרכתי חוט אופים במרכז, הוספתי כיתוה עם האותיות של יעל יניב ופיזרתי כמה בלינגים וחצי פנינה.



 תקריב על הלב (שהודבק בדבק תלת מימד):


אני ממליצה להיכנס לבלוגים של אתגרים ולהתנסות מידי פעם באתגרים שיאתגרו אתכן באמת, וללמוד על הדרך טכניקות חדשות....


שבוע טוב,
סתיו

8 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת אוריגמי, אתגר נהדר בעיני.. הכטיס יצא מקסים. אוהבת את הירוק ששובר קצת את כל הורוד/לבן/אדום הזה :)

    השבמחק
  2. כרטיס מקסים

    זהבית שקד

    השבמחק
  3. WOW, גם אורגמי וגם כרטיס מקסים. שאפו!!

    השבמחק
  4. מתוק! עכשיו מה נעשה עם האתגר הבא?!

    השבמחק
  5. מקסים
    כל הכבוד שאתגרת את עצמך
    לקחת את זה למקום יפה ועדין!

    השבמחק
  6. כרטיס מקסים!
    וכיף להתאתגר!
    לב האוריגמי שלך נהדר
    אוהבת את הטוויסט של חוט האופים
    המשך ערב מקסים!

    השבמחק
  7. איזה יופי!
    יצא לך בול עם הוולנטיינס!

    השבמחק