יום שישי, 21 באפריל 2017

11 חודשים של אושר

היי,
הכנתי עוד דף לאלבום של נועם - אני רצינית אני, אל תראו אותי ככה! 

דף עם 5 תמונות שהקטנתי, יצרו דף שמח שמזכיר את הבוקר המושלם עם נועמיקו בפארק, כשהוא בן 11 חודשים וקצת (היום הוא כבר בן שנה וחצי).
הספר מהתמונות עדיין אהוב ביותר, ומשקפי השמש כבר עברו מאז לבעלות חדשה (תנחשו למי?...) ואני רכשתי לי חדשות - כך כולם מרווחים :)









בסיס הדף המהמם הזה (הלב הגדול? הוא הדיגום של הדף!) והדגלונים שגזרתי לקוחים מהמארז "רגעים של אושר" של אושרת קורן.

מה דעתכן?
שיהיה סופ"ש מהנה, עם רגעים רבים של אושר...

סתיו


4 תגובות:

  1. מהמם!! ונועם כמובן הורססס

    השבמחק
  2. דף נקי ונהדר. האלבום נשמע מבטיח... :)

    השבמחק
  3. ההתראה על פירסום חדש בבלוג נדחקה בין כל המיילים בתיבה..
    הדף יפיפה וכל כך שמח! זו אחלה דרך לרכישת משקפיים חדשות. ובכלל מאוהבת בתמונות קטנות. יש בזה משהו שמאוד מסתדר לי בעיניים. מחכה לדף הבא באלבום.. מהמם!

    השבמחק