יום רביעי, 12 באפריל 2017

שני בתים וגעגוע

היי,
אני מאוד נהנית ליצור בקו הנקי שמאפיין בד"כ את העבודות שלי. ועדיין לפעמים בא לי להתפרע.. ולהתלכלך, ולא לתכנן יותר מידי מראש איך תראה העבודה שלי. כאן נכנס "המיקס מדיה". היו לי אפילו כמה ניסיונות בעבר... ששכחתי מהם עד לרגע זה, למשל כאן.

לשמחתי השתתפתי בסדנת בתים אחת של שירלי לפני כמה חודשים ונהניתי מאוד. ידעתי שאני רוצה להמשיך לעשות את זה מידי פעם, אבל *לא* יכולה/רוצה/מוכנה/אין לי מקום לרכוש את כל החומרים, הצבעים, המכחולים, הדיו, הדבקים...... כלומר, אשמח ליצור במיקס מדיה, אבל לא בבית שלי :)
חברות שלי ראו את הקנווס של הבתים ומאוד התלהבו, השביעו אותי שבפעם הבאה שתהיה כזאת סדנה שאגיד להן, ושאבוא איתן... ואכן לפני כמה שבועות שירלי הגיעה עם החומרים, הצבעים, המכחולים, הדיו, הדבקים..... למסטיקים. וגם אנחנו התייצבנו.

אני, שכבר בוגרת סדנה אחת, מצליחה הפעם להיפתח לעוד רעיונות שבסדנה הקודמת קצת חששתי מהם (הבלטות למשל), ואפילו עומדת בזמנים! (יחסית...). גם החברות נהנו מאוד ואולי יום אחד נגיע לסדנה השלישית....? 

כשהגעתי הביתה והעמדתי את שני הקנווסים אחד ליד השני קלטתי שיש קווי דמיון רבים, כאילו שאותו אדם הכין אותם, איזה קטע! וגם.. שהייתי הרב יותר אמיצה/ נועזת/ זורמת בקנווס הראשון, אפילו שחשבתי שאני לא (תראו את הרקע המטורף שעשיתי שם!). 


זה הראשון:



וזה השני:





דומים אבל שונים:


אני לא מוותרת ולא מקפחת אף אחד מהם, ויחד הם תלויים בכניסה לבית שלנו. מחכים לשלישי.... :)

כל קנווס בגודל של 25X25. השתמשתי בצבעי אקריליק, בחותמות, במיסטים וספריי דיו על בסיס מים, בשבלונות, בדפים מדוגמים, בדפים לבנים צבועים בטושי זיג, ובעוד כל מיני חומרים מגניבים ששירלי יודעת להסביר עליהם ממש טוב...
וזה היה כיף!!
ממליצה בחום לכל אחת, מתחום היצירה וגם למי שלא. כמה שעות של התנתקות מהשיגרה, של צבע, של הומור (הבתים האלה מלאי הומור, עקומים, צבעוניים, חלק בלי דלת, חלק בלי חלון...). 
והכי כדאי - תעקבו אחרי שירלי שלא מפסיקה ליצור כל יום ככל היום, וממש לא רק בתים! 
תודה שירלי, היה כיף להיפגש שוב.

סתיו  

4 תגובות:

  1. יצא לך מהמם!!!נראה שלגמרי הלכת עד הסוף. ואין על שירלי.

    השבמחק
  2. מקסימים מקסימים!!! באמת שאחד יותר יפה מהשני. מעניין איך ישתלב השלישי במשפחה :)

    השבמחק
  3. שברת אותי.. כל הזמן מתלבטת אם לנסות.. עכשיו אני חייבת! תודה :)

    השבמחק